Esther () gaat weer gokken

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eztur1971
Berichten: 30
Lid geworden op: 13-10-2017 18:26

Esther () gaat weer gokken

Bericht door Eztur1971 » 11-11-2017 12:26

Ik ben Esther, trotse alleenstaande moeder van 4 kinderen, waarvan er 2 nog thuis wonen. Ik werk als secretaresse bij het opleidingsinstituut en wetenschappelijk instituut in een Ziekenhuis.

Een aantal jaren geleden ben ik door GOK goed afgevallen. Daarna door allerlei omstandigheden volledig van GOK los gegaan en daarnaast veel problemen met de schildklier, waardoor ik helaas 50 kilo ben aangekomen in 3 jaar tijd.

In juni jl. ben ik met spoed opgenomen omdat ik erg benauwd was; diagnose COPD. Ik ben toen acuut gestopt met roken, wat natuurlijk ook wel wat extra kilo's met zich meebracht. Daarnaast is onlangs geconstateerd dat ik slaapapneu heb en toen ging bij mij de knop goed om, want dat is echt het gevolg van overgewicht.

Ik ben 4 september weer begonnen met GOK. Het afvallen gaat niet zo snel als destijds, maar in ieder geval is het vol te houden. Het is momenteel wel echt op en af; pondje eraf, en er weer bij. Dat frustreert me wel een beetje, maar ik geef niet op. IK wil weer goed in mijn vel zitten en vooral zo kort mogelijk met een masker slapen voor mijn apneu.

nouja, lang verhaal, maar goed; we gaan ervoor.

Gebruikersavatar
Marieke70
Berichten: 6
Lid geworden op: 10-11-2017 16:25

Bericht door Marieke70 » 11-11-2017 21:24

Hi Esther, succes hoor!! Hoop dat je snel van je klachten af komt.
Groet van een mede gok secretaresse :-)
Al veel met lijnen bezig geweest. Nu letterlijk de Smaak te pakken en inmiddels 10 kg afgevallen.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 21-11-2017 15:05

Welkom terug en veel succes (y)

Plaats reactie