Angela (53) veel dieeten gevolgd, eerste x gok

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
angelaenjoek
Berichten: 2
Lid geworden op: 20-08-2017 00:23

Angela (53) veel dieeten gevolgd, eerste x gok

Bericht door angelaenjoek » 05-10-2017 12:05

hallo mijn naam is Angela,

ik ben 53 jaar en al vanaf mijn tienerjaren te zwaar, pas vanaf mijn eerste zwangerschap had ik echt overgewicht, en dat werd vanaf toen alleen maar erger, mijn zwaarste gewicht was toen 116 kilo (160 lang).
ik ben op mijn 25e voor de eerste keer gaan lijnen en dat ging geweldig (1000 kcal dieet).
in drie maanden tijd ging ik van de 116 naar de 60 kilo, heb hier helaas wel een eetstoornis aan overgehouden, waar ik jarenlang extreem last van heb gehad.
daarna het overbekende jo-jo effect verhaal, heb een tijdje montignac gedaan, maar daar kwam ik alleen maar van aan, tussendoor ook wat andere soorten diëten, maar dat hield ik niet vol.
een tijdje ducan gedaan, dat werkte erg goed, het punt was alleen dat ik heel erg gevoelig werd voor kh, na een avondje uit met veel kh werd het steeds weer uitstellen om verder te gaan met diëten.

eerlijk gezegd had ik het de laatste jaren een beetje opgegeven, de enige optie in mijn achterhoofd was een maagverkleining, maar ik durf het risico niet aan.

nu wil en moet ik toch gaan beginnen, ik weeg inmiddels 155 kilo en lopen gaat heel moeilijk, ik kom ook haast nergens meer, lopen doe ik met een rollator, en soms met een rolstoel (dat mede ook door een chronische wond aan mijn voet, waar ik al iets van 20 jaar af en aan last van heb).

dus nu GOK, ik ben afgelopen maandag begonnen, heb het nieuwste boek gekocht, en tot nu toe gaat het wel goed, ben al aardig wat vocht kwijt en dat zie je op de weegschaal.

ik heb nog wel veel vragen, en vooral over het kh uurtje.
mijn doel is om onder de 100 te komen, zodat ik wat gezonder wordt en weer zonder rollator kan lopen, dus mobieler ben.

groetjes van Angela

Plaats reactie