Frank (51) Beginnend GOKker

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Franciscus
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-09-2017 12:35

Frank (51) Beginnend GOKker

Bericht door Franciscus » 24-09-2017 09:43

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen.
Heb al wel eerder aan lijnen/dieten/gewichtscontrole (noem het maar zoals je wil) gedaan, maar nooit echt kunnen handhaven. Kort resumee: 51 jaar, uit West-Brabant, en momenteel 107 kg. Toch iets te zwaar en laatst BHV-herhaling gehad. Had veel moeite om bij de reanimatie-herhaling de beademing te kunnen doen. Eigenlijk had ik de pop op moeten tillen, maar ja, dan werkt de beademing helemaal niet :-( . Inderdaad, tijd om er wat aan te gaan doen. Mijn vrouw had via een kennis de 1e twee boeken van grip op koolhydraten al geleend en heb besloten om mee te gaan doen. Mijn vrouw zal zo nu en dan over mijn schouder mee kijken naar het forum. Of ze daadwerkelijk ook iets zal posten, weet ik niet. Ik merk dat ik het wel lastig vind om er mee te beginnen, maar dat komt meer omdat ik toch een aantal vragen heb en het is toch een nieuwe levensstijl aanwennen. Maar goed, eerst maar eens kijken wat er al op het forum staat en welke vragen er dan nog overblijven.
Ik weet niet of ik echt actief zal reageren. Heb bij andere fora gemerkt dat ik meer een lezer ben dan een schrijver.

Warme groeten,

Frank

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 06-10-2017 09:35

Hoi Frank,

Hartelijk welkom op het forum!
Ik heb je voorstelverhaal verplaatst naar de ervaren lijners, omdat je aangeeft al eerder geprobeerd te hebben om af te vallen.
Met GOK gaat het je vast definitief lukken!

Ik raad je aan om een dagboekje aan te maken en daarin dagelijks je menuutjes te noteren. Je krijgt dan snel inzicht in de dingen waar het misschien niet helemaal goed gaat of waar verbeteringen mogelijk zijn.
In dagboeken 28 kun je een nieuw dagboek aanmaken:

DAGBOEKEN 28 - VANAF 1 FEBRUARI 2017 TOT HEDEN >>> NIEUWE DAGBOEKEN HIER AANMAKEN <<<

Veel succes (y)

Plaats reactie