Saskia (28) Even voorstellen

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Smokey89
Berichten: 11
Lid geworden op: 25-08-2017 14:51

Saskia (28) Even voorstellen

Bericht door Smokey89 » 25-08-2017 15:26

Hoi,

ik ben Saskia 28 jaar oud. Ik weeg op dit moment 81,9 kilo.
In 2014 was dit nog 108. Ik ben ooit met WW afgevallen maar krijg dit niet meer voor elkaar. Mijn moeder doet koolhydraat arm dieet en dat bevalt haar goed, vandaar dat ik dit ook wil proberen. Door mijn werk is het moeilijk om altijd maar koolhydraat arm te eten vandaar dat ik hierbij uitkwam.

Ik werk fulltime.. ik ben lichttechnicus op grote evenementen. En daarnaast werk ik ook bij de vrijwillige brandweer. (ik moet voor beide banen een goede conditie hebben.)

Ik heb gister het boek gekocht grip op koolhydraten, en ben eigenlijk vandaag ongeveer begonnen.

Mijn eerste dag zag er dan ook zo uit:
Ontbijt: 2 x atkins crackers (deze had ik nog in huis) met 4 plakjes dun gesneden kalkoensalami.
Lunch: een muffin in een mok uit het boek met 1 plakje roomkaas.
Avond: dit had ik ook nog in huis omdat ik al gezonder wou gaan eten. is een salade.. en 6 aardappel kroketjes (voor de koolhydraten.)
Tussendoor: heb ik 1 stuk fruit gegeten.

Ik ben nog druk aan het zoeken naar hoe ik het moet doen.. maar heb er zin in. Volgend jaar zomer wil ik onder de 75 kilo zijn.. want 7 juli 2018 ga ik trouwen!.
Afbeelding

Dirk Vanderperk
Berichten: 588
Lid geworden op: 15-08-2017 11:14

Bericht door Dirk Vanderperk » 30-08-2017 21:37

Hoi Smokey,

Dat was een goed begin. Hoe gaat het nu?

Dirk
Dagboekje

Afvallen is moeilijker dan stoppen met roken ...

Afbeelding

Plaats reactie