Patricia (42) Voorstellen

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
PatriciaKrechting
Berichten: 12
Lid geworden op: 19-08-2017 17:18

Patricia (42) Voorstellen

Bericht door PatriciaKrechting » 20-08-2017 17:29

Hallo,

Mijn naam is Patricia, ik ben 42 jaar, getrouwd, moeder van 1 zoon en werk fulltime. Ik ben al jaren dik. Vroeger was ik al een kamerolifantje. Ben 16 jaar geleden rond de 30 kg afgevallen, maar dat is er weer aangekomen. In 2014 ben ik met X-FITT begonnen bij de sportschool formupgrade. 12 weken minimaal 2x per week sporten, een dieet en iedere zaterdag wegen. Ben toen ongeveer 12 kg afgevallen. Begin 2015 nog een ronde X-FITT. Ook weer 10 á 12 kg afgevallen. Toen een ronde van 12 weken IFITNESSBOX gedaan. Was minder druk met het resultaat. Niets afgevallen. Toen een personel sport coach. Was het hen ook niet. Nu een lifestylecoach, leuke vrouw om meer te praten maar veranderd bij mij niet veel. Voor mijn vakantie het boek grip op koolhydraat gekocht. Voor de vakantie al via Facebook en Pinterest diverse koolhydraat arme recepten uitgeprobeerd. 1 augustus 2017 gestart met "gokken". Eerste dagen het boek gevolgd en daar na zelf dingen samen gesteld. Eerste week 2,5 kg afgevallen. Daar na niets. Wel 2 boeken erbij gekocht, heerlijke recepten uit gemaakt. Ik wil minimaal 35 km gevallen. Ik denk dat dit de levensstijl is die voor mijn te volgen is. Ik hou van roomboter, slagroom, kaas, vlees en vleeswaren. Wat doe ik fout? Ik zou graag hulp willen. Ik heb een druk leven met 40 uur werken (mijn man werk 35 uur, ook fulltime) een zoon van 4 die aandacht vraagt een hond, huishouden, dan sport ik min 1x per week. Dan heb ik bijna geen energie/tijd meer om nog te sporten. Ik sta iedere ochtend om 5:30 uur op. En ga rond 21:30 uur naar bed. En dan ben ik ook kapot. Ik hoop dat ik dit wel kan volhouden!!!

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 24-08-2017 13:18

Hoi Patricia,

Welkom op het GOK-forum.
Ik zag dat je ook al een dagboekje hebt aangemaakt, dus ik ga met je meelezen. Succes (y)

Gebruikersavatar
PatriciaKrechting
Berichten: 12
Lid geworden op: 19-08-2017 17:18

Bericht door PatriciaKrechting » 24-08-2017 18:39

Hallo Martine,

Fijn dat er iemand mee leest, ik hoop op feedback waar ik iets mee kan.

Plaats reactie