Louise (66) Een nieuwe Gokker!

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
LouiseG
Berichten: 1
Lid geworden op: 01-08-2017 16:44

Louise (66) Een nieuwe Gokker!

Bericht door LouiseG » 20-08-2017 14:57

Ik ben Louise bijna 66 jaar vanaf mijn 25 steeds aan het lijnen! Dan ging het weer periodes goed en dan kom toch de klad erin. 5 jaar geleden bleek dat mijn schildklier te traag werkte, heb daar Thyrax voor gekregen, inmiddels ook een nieuwe huisarts gekregen en die zei mij dat met de huidige inzichten ik geen medicatie zou hebben gekregen en hij vroeg mij of ik er open voor stond om de medicatie af te bouwen, ik wilde het wel een kans geven. Ik slik nu nog 25mg en heb van de week bloed laten prikken, dus ik ben benieuwd. In diezelfde periode heeft de praktijkondersteuner mij naar een diëtiste gestuurd, die heeft mij een koolhydraat beperkt voorgeschreven. De eerste week was ik 2 kilo afgevallen de tweede week 8 ons en daarna niets, dat is inmiddels 3 maanden geleden. Of dit nu aan mijn schildklier ik weet het niet. Ik had inmiddels een boek van Yvonne Lemmers gekocht en dat is toch weer heel anders als van diëtiste, dus nu besloten om te gaan Gokken. Ik ga maandag starten dus ik ben benieuwd.
Ik heb mijn verhaal van de week op hebt forum geschreven maar in de verkeerde groep, wilde het verplaatsen naar hier maar dat ging niet, dus mijn verhaal maar opnieuw gedaan!

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 24-08-2017 13:54

Hoi Louise,

Welkom op het forum!

Je andere voorstelverhaal heb ik niet kunnen vinden, dus ik kan het ook niet verwijderen. Hier zit je in elk geval goed (y)
Ik raad je aan om een dagboekje te maken, zodat we mee kunnen lezen, je kunnen adviseren en mee kunnen juichen als de kilo's verdwijnen.

Succes (y)

Plaats reactie