Myra (45) Hernieuwde poging

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Myra
Berichten: 3
Lid geworden op: 30-07-2017 13:18

Myra (45) Hernieuwde poging

Bericht door Myra » 31-07-2017 17:45

Hallo Allen,
Mijn naam is Myra, 45 jaar, getrouwd en woonachtig in Groningen. Al jaren ben ik bezig met mijn gewicht, maar ik merk nu dat de kilootjes er steeds gemakkelijker bijkomen en moeilijker weer vanaf gaan. Ik heb al verschillende diëten geprobeerd van Atkins, tot Sonja Bakker en zelfs een tijdje GOK.
Koolhydraatarm past op zich goed bij mij echter het problemen bij mij is dat ik er ziek van werd (verkoudheidsverschijnselen). Daarom ben ik overgestapt op Sonja Bakker. Alleen is dat honger lijden....
Inmiddels denk ik te weten waarom ik steeds ziek werd van koolhydraatarm eten; KAAS
Kaas bij het ontbijt, als snack, door de sla, etc. Voor mij teveel vh goede.
Vorige week weer begonnen en via deze weg wil ik proberen weer wat kilo's (5) kwijt te raken en proberen mijn gewicht vast te houden.

Chantalmat
Berichten: 4453
Lid geworden op: 21-06-2015 16:12

Bericht door Chantalmat » 11-08-2017 22:43

Hallo Myra

Welkom op het gok forum.
Ik hoop dat het je nu wel gaat lukken om af te vallen en he deze keer wel beter te gaan voelen. Ik ben juist van veel kwaaltjes verlost of ze zijn erg verminderd.
Lukt het nu beter zonder de kaas?

Groetjes Chantal

Plaats reactie