Janna (53) Daar gaan we weerrrrrr!!!!!

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
janna
Berichten: 881
Lid geworden op: 04-08-2010 21:33

Janna (53) Daar gaan we weerrrrrr!!!!!

Bericht door janna » 26-07-2017 01:40

Mijn naam is Janna, ik ben 53 jaar en al 33 jaar aan het lijnen met als gevolg een eetstoornis. Voor zover ik me kan herinneren heb ik nog nooit 'normaal' gegeten. Heb alles gedaan op lijngebied met als gevolg veel gejojo.
Op m'n zwaarst woog ik ruim 105 kilo en op m'n minst woog ik 64 kilo maar das alweer wat jaartjes geleden.
Het is voor mij een straf om elke dag te MOETEN eten, zo voelt dat voor mij en omdat ik weinig groenten lust en ik het daarom moeilijk vind om goed af te wisselen met mijn maaltijden.
Uiteindelijk is het me een jaar of 6 geleden gelukt om ook met GOKken rond de 72 te wegen maar heb dat helaas niet vast kunnen houden.
Ik heb een baan waarbij ik heel onregelmatig werk en vaak de nachten door moet en dat is ook niet echt bevordelijk om af te vallen.
Ik heb de afgelopen 3 jaar alleen maar geshaket wat voor mij makkelijk is omdat ik dan ten eerste niet echt hoef te eten en ten tweede ik niet over eten na hoefde te denken. Maar ik wist natuurlijk dat dat niet de gezondste manier was en dat dat mijn lichaam uiteindelijk geen goed heeft gedaan. De laatste tijd toch weer wat aangekomen en om het niet te ver uit de hand te laten lopen ben ik 3 weken geleden maar weer begonnen met GOKken waarbij het de eerste 2 weken best goed ging en ik het er nu in de derde week alweer moeilijk mee krijg.
Ik ga er in ieder geval weer mijn stinkende best voor doen om er weer wat kilootjes af te krijgen m
Liever levenslang zonder dan met al die kilo's.

Mijn dagboek

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anny1952
Berichten: 7
Lid geworden op: 23-07-2017 13:27

Bericht door Anny1952 » 26-07-2017 10:42

Herkenbaar is voor mij wel dat door het altijd maar bezig zijn met je gewicht het plezier aan eten en koken danig verstoord kan raken.
Maar je gaat er voor schrijf je, goed hoor!
Succes!

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Welkom terug Janna

Bericht door Yvonne Lemmers » 27-07-2017 22:54

Welkom terug bij GOK Janna!
Geniet weer lekker van de maaltijden.
na jarenlang shaken zal het allemaal vast goed smaken.
Houd je aan de richtlijnen van grip op koolhydraten fase 1.
Laat je niet te veel leiden door het gewicht op de weegschaal.
Veel belangrijker is dat je een eigen eetpatroon gaat samenstellen wat je lang kunt volhouden. Met natuurlijk de richtlijnen van GOK als leidraad.
En houd dat gewoon vastberaden vol.

Heel veel succes gewenst!
En geniet van alle lichamelijke en geestelijke voordelen die je gaat ervaren.

Veel lees- en schrijfplezier hier op het forum en eventueel ook de Facebook groep.

Gebruikersavatar
janna
Berichten: 881
Lid geworden op: 04-08-2010 21:33

Re: Welkom terug Janna

Bericht door janna » 30-07-2017 13:43

Yvonne Lemmers schreef:Welkom terug bij GOK Janna!
Geniet weer lekker van de maaltijden.
na jarenlang shaken zal het allemaal vast goed smaken.
Houd je aan de richtlijnen van grip op koolhydraten fase 1.
Laat je niet te veel leiden door het gewicht op de weegschaal.
Veel belangrijker is dat je een eigen eetpatroon gaat samenstellen wat je lang kunt volhouden. Met natuurlijk de richtlijnen van GOK als leidraad.
En houd dat gewoon vastberaden vol.

Heel veel succes gewenst!
En geniet van alle lichamelijke en geestelijke voordelen die je gaat ervaren.

Veel lees- en schrijfplezier hier op het forum en eventueel ook de Facebook groep.
Dank je Yvonne, ik heb jou boeken mijn bijbels weer tevoorschijn gehaald en ga er weer voor!
Liever levenslang zonder dan met al die kilo's.

Mijn dagboek

Afbeelding

Plaats reactie