Shirley (46) Wil graag afvallen

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
wil graag afvallen
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-07-2017 16:09

Shirley (46) Wil graag afvallen

Bericht door wil graag afvallen » 05-07-2017 13:06

Beste leden van forum Gok,

Graag wil ik me even voorstellen aan jullie. Mijn naam is Shirley van de Bruinhorst, ben 46 jaar jong ;)
In de jaren '90 was ik heel lang op mijn normale gewicht. Tussen de 65 en 70 kilo. Maar sinds afgelopen 17 jaren ben ik constant aan het strijden met mijn overgewicht. Laatste jaar wordt ik gewoon verdrietig en depri van. Begin afgelopen juni ben ik begonnen met sporten en op mijn manier koolhydratenarm diet. Dus ongeveer 6 weken ben ik bezig met geen, helemaal geen enkele resultaat. Ik ga nu niet meer op de weegschaal staan, word ik alleen depri van.

Nu wil ik heel erg afvallen. Daarom mijn keuze om lid te worden van deze forum. Hopelijk heb ik heel veel steun aan jullie allemaal als leden van de GOK. Straks wie weet, hebben jullie ook steun aan mijn.

Groetjes Shirley van de Bruinhorst

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 09-07-2017 09:29

Hoi Shirley,

Welkom op het forum! Goed dat je voor GOK hebt gekozen.
Hoe gaat het tot nu toe? Ik raad je aan om een dagboekje te maken, zodat wij met je menuutjes mee kunnen lezen en je kunnen adviseren. Ook je persoonlijke vragen kun je dan stellen in je dagboekje.

Het meelezen in dagboeken van anderen is ook zéér leerzaam. Reageren is natuurlijk ook altijd leuk. Mensen bij wie je reageert zullen ook eerder jouw dagboekje opzoeken.

Succes.

Een dagboek aanmaken kan HIER

Plaats reactie