Katrien (42) uit België- stressvolle diëter

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Katrien1975
Berichten: 56
Lid geworden op: 29-06-2017 10:18

Katrien (42) uit België- stressvolle diëter

Bericht door Katrien1975 » 05-07-2017 11:01

Hallo,

Ik ben Katrien, 42 jaar. Al sinds een tiental jaar experimenteer ik met nieuwe eetstijlen. Voeding heeft namelijk een grote invloed op m'n energieniveau en op m'n IBS. GAPS, metabolismedieet, 5:2 dieet, koolhydraatarm, Weight Watchers: been there, done that. 'k Heb mezelf nooit als te dik ervaren, maar begin dit jaar paste ik in geen enkele kleding meer. Ik woog me toen eindelijk eens, en ik was 72 kg voor 1m65. In gedachten woog ik echter nog steeds eind de vijftig :-)
Met Weight Watchers koolhydraatarm te doen, ben ik van januari tot mei 8 kg verloren.
Ik heb echter steeds veel stress als 'k een andere manier van eten volg. Een soort angst van "het fout te doen". Doordat dit zo'n stress oplevert, komt er toch steeds weer een moment dat ik alles loslaat en gewoon alles eet. Ik voel dat intussen de verloren kilo's er weer ongeveer allemaal bijzitten.
Ik ga straks een dagboek aanmaken. Super dat dit forum bestaat!

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 09-07-2017 09:26

Hoi Katrien,

Welkom op het forum! Ik heb je dagboekje net ook al gevonden, dus ik ga je daarin volgen. Heel veel succes. GOK kan je écht eetrust brengen! (y)

Plaats reactie