Gea () Nieuwe start/schildklier/enthousiast

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gea1972
Berichten: 23
Lid geworden op: 30-06-2017 19:09

Gea () Nieuwe start/schildklier/enthousiast

Bericht door Gea1972 » 04-07-2017 21:41

Hallo,
ik ben Gea en ben nieuw op dit Forum. Ook nieuw is voor mij grip op koolhydraten. Hiermee in aanraking gekomen door mijn dieetist. Meerdere diëten gevolgd. Vorig jaar nog mooi afgevallen, maar in een paar maandjes tijd tien kilo erbij! Heb schildklier problemen en afgelopen jaar erg schommelende waardes gehad. Conclusie dieetist, ik eet gezond, daar is geen winst te behalen. Zij vertelde mij over GOK. Raakte er enthousiast over en ben vorige week begonnen. Ontzettende omschakeling. Van altijd alles afwegen, kiezen voor magere producten en calorieën tellen naar vetten en eiwitten eten en proberen niet alles meer af te wegen en te tellen. Zal goede begeleiding nodig hebben, maar ergens voelt het dat dit het wel eens zou kunnen zijn. Ben erg benieuwd en of naast het afvallen het ook een positief effect op mijn schildklier kan hebben!
Grtjs Gea

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 09-07-2017 09:23

Hoi Gea,

Welkom op het forum! Wat goed dat je voor jezelf en voor je lichaam kiest door te gaan gokken. Uit ervaring weet ik dat GOK enorme gezondheidswinst kan opleveren!

Heel veel succes, ik volg je in je dagboekje (y)

Plaats reactie