Karin (66) zal GOKKEN mij helpen?

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
karinserne
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-06-2017 11:34

Karin (66) zal GOKKEN mij helpen?

Bericht door karinserne » 26-06-2017 22:32

Hallo medegokkers, ik ben Karin en woon in Haarlem. Sinds één jaar gepensioneerd en sinds twee jaar een niet roker.
Door niet meer te roken en niet meer te werken zijn de kilo's er aan gevlogen. Heb natuurlijk van allerlei diëten geprobeerd maar kon dat niet volhouden. Begin mei ben ik begonnen met Koolhydraatarm, maar waarschijnlijk deed ik iets niet goed want ik viel geen gram af.

Via via kwam ik op de site van Grip op Koolhydraten en dat sprak mij aan aangezien er ook diëtisten mee werken en mij meteen op 14 juni bij een diëtiste aangemeld en bij haar het “eerste” boek van Yvonne aangeschaft. Ik ben nu 14 dagen bezig maar val nog steeds weinig af: 1,5 kg.
Ben van de zoetjes af….geen yohurt meer (opgeblazen gevoel), probeer veel te wandelen en te fietsen

Ik merk wel dat ik minder honger heb en dat vind ik al een grote pré. Nu de kilo's nog.

Moet nog wel er achter komen hoe het forum werkt en hoe ik een dagboek aan maak.
ik wil graag op een leuke manier 15 kg afvallen

Elma61
Berichten: 17
Lid geworden op: 13-06-2017 12:44

Re: Karin (66) zal GOKKEN mij helpen?

Bericht door Elma61 » 28-06-2017 15:33

Ha Karin,
Volgens mij zijn er veel mensen met vakantie. Ik wil je in ieder geval even groeten en welkom heten. Ook ik ben nieuw hier op het forum en heb eerder deze week een voorstel poging gedaan.
Tot op heden zonder enige reactie. Het is het angstvallig stil gebleven...
Valt onder de categorie 'beetje jammer' dus vandaar dat ik jou even groet.
Wellicht treffen we elkaar hier vaker.
Het afvallen lijkt mij een prettige bijkomstigheid, maar is voor mij niet mijn primaire doel. Fit voelen, energieker en lekker in mijn vel zitten vind ik op dit moment belangrijker. En dat is me na een aantal dagen al gelukt.
Ben nu ongeveer 4 weken bezig en voel me écht een ander mens!

Heb net een oproepje geplaatst voor verantwoorde tussendoortjes. Suggestie?

Succes en spreek je later,
Groet, LL

karinserne schreef:Hallo medegokkers, ik ben Karin en woon in Haarlem. Sinds één jaar gepensioneerd en sinds twee jaar een niet roker.
Door niet meer te roken en niet meer te werken zijn de kilo's er aan gevlogen. Heb natuurlijk van allerlei diëten geprobeerd maar kon dat niet volhouden. Begin mei ben ik begonnen met Koolhydraatarm, maar waarschijnlijk deed ik iets niet goed want ik viel geen gram af.

Via via kwam ik op de site van Grip op Koolhydraten en dat sprak mij aan aangezien er ook diëtisten mee werken en mij meteen op 14 juni bij een diëtiste aangemeld en bij haar het “eerste” boek van Yvonne aangeschaft. Ik ben nu 14 dagen bezig maar val nog steeds weinig af: 1,5 kg.
Ben van de zoetjes af….geen yohurt meer (opgeblazen gevoel), probeer veel te wandelen en te fietsen

Ik merk wel dat ik minder honger heb en dat vind ik al een grote pré. Nu de kilo's nog.

Moet nog wel er achter komen hoe het forum werkt en hoe ik een dagboek aan maak.
Afbeelding

Gebruikersavatar
karinserne
Berichten: 2
Lid geworden op: 15-06-2017 11:34

Bericht door karinserne » 29-06-2017 22:26

Hallo Elma,
Jij ook welkom op deze site....ja, ik denk dat wij de enige zijn op het ogenblik.
Heb je het boek GOK? Daar staan wel tussendoortjes in. Anders zou ik als ik jou was op google zoeken naar koolhydraat arme recepen, daar kun je vast wel het één en ander vinden.
Ik moet ook nog een beetje wijzer orden op deze site.....ik wil op hun Faceboek pagina en op "mijn dagboek" op deze site en beide is me nog niet gelukt.
Maar ik hoop dat er mede gokkers dit lezen en mij zullen helpen.

Fijn voor je dat je je beter voelt en dat geeft de burger moed om vrolijk verder te gaan, toch .....??

Spreek je later.
Groeten
Karin
ik wil graag op een leuke manier 15 kg afvallen

Plaats reactie