Miranda (44) Enthousiaste Gokker

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miranda73
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-06-2017 21:10

Miranda (44) Enthousiaste Gokker

Bericht door Miranda73 » 12-06-2017 22:13

Hallo allemaal,

Ik ben Miranda, 44 jaar, moeder van 2 kids en getrouwd met mijn grote liefde.
Ik kwam een paar maanden geleden GOK op internet tegen. Mijn vader is diabeet en had een koolhydraatbeperkt dieet voorgeschreven gekregen van zijn dietiste. Ik wilde weten waar hij nu mee bezig is en ging me wat inlezen op internet.
Al snel kwam ik de site van GOK tegen en raakte ik geinteresseerd. Mijn man heeft al een paar jaar flink last van een spastische dikke darm en eigenlijk is er niets wat hem helpt. Ik las dat koolhydraat beperkt eten verlichting zou kunnen geven. En na nog een paar avonden lezen besloten we het te gaan proberen.
Ikzelf ben al jaren te zwaar. Heb vele dieeten geprobeerd. Als de knop goed staat gaat het afvallen prima, ik ben nogal streng voor mezelf. Maar als er dan weer een mindere periode komt val ik weer in oude patronen. Ik had me er eigenlijk bij neergelegd en mezelf voorgenomen niet nog zwaarder te worden.
Maar nu een week of 10 geleden begonnen we, ik deed mee om manlief te steunen. Het voelt absoluut niet als lijnen en toen het nieuwe boek begin mei kwam werd het helemaal een feest, wat een heerlijke recepten.
Ik voel mezelf heerlijk, ben nu ruim 9 kilo afgevallen. Mijn man valt minder af. Met zijn buik gaat het wisselend, we hebben nog niet het beloofde resultaat, maar misschien heeft dat even tijd nodig.
En mijn enthousiasme werkt ook door op mijn vader, zijn diabetes gaat een stuk beter, hij wil ook alles weten over "het boek", dus inmiddels ligt er voor hem een exemplaar ingepakt en wel klaar als vaderdagkado.
Allemaal veel succes!

Gebruikersavatar
yolan
Berichten: 561
Lid geworden op: 28-07-2014 08:38

Positief

Bericht door yolan » 12-06-2017 23:26

Wat een positief verhaal! Fijn dat jullie het ook zo ervaren.
☺️

mvdhoogen
Berichten: 78
Lid geworden op: 12-05-2017 08:35

Bericht door mvdhoogen » 14-06-2017 12:55

Wat fijn :-) Succes (Y)

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 19-06-2017 14:13

Wat een positief verhaal Miranda, fijn!
GOK is inderdaad een heerlijke levensstijl waarbij je lekker kunt eten en geen honger hoeft te hebben. (y)

Plaats reactie