Lentte () Op weg naar een fit hoofd en lichaam

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
LenetteMeijer
Berichten: 22
Lid geworden op: 30-04-2017 18:31

Lentte () Op weg naar een fit hoofd en lichaam

Bericht door LenetteMeijer » 01-05-2017 19:14

Hoihoi,

Vandaag enthousiast begonnen met GOK. Al een tijdje ben ik aan het zoeken naar een manier om beter te gaan eten zonder alles op te hoeven geven.
Niet te streng, niet te licht maar gewoon een goede manier van eten ontwikkelen. Ook wil ik af van mijn eeuwige vermoeidheid en onfitte gevoel.

Ik wil zo'n 8 kg (vet) kwijt en met alleen sporten lukt mij dit niet. Chocola en chips zijn mijn valkuilen. Een keer heb ik na twee weken frecious (met eten en sporten) een mooi resultaat behaald maar door drukte (studie, werk, gezin) weer makkelijk terug in de oude gewoonten gestapt. :roll:
Ook heb ik last van pds, wat niet lekker loopt bij stress, drukte en ongezond eten.

Nu twee dagen na de verhuizing en mijn scriptie te hebben ingeleverd is het weer tijd voor een nieuwe gezonde start.

Dus...alles tezamen: time for change!
Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn om mijn weg te vinden in de recepten en de handige tips die jullie posten. Want dat tellen van kh vind ik nog wel lastig. Jammer dat de app er sinds april uit is, daar heb ik wel behoefte aan. Graag tot ziens op het forum! :)

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 07-05-2017 13:42

Hoi Lenette,

Welkom op het forum!
Ik heb net ook al je dagboekje ontdekt, dus het gaat helemaal goedkomen.
Een dagboek is echt een enorme stimulans en je krijgt feedback waardoor het makkelijker wordt. Ook het lezen in andermans dagboekjes is aan te raden. Leerzaam én inspirerend! (y)

LenetteMeijer
Berichten: 22
Lid geworden op: 30-04-2017 18:31

Bericht door LenetteMeijer » 12-05-2017 18:08

Martine1971 schreef:Hoi Lenette,

Welkom op het forum!
Ik heb net ook al je dagboekje ontdekt, dus het gaat helemaal goedkomen.
Een dagboek is echt een enorme stimulans en je krijgt feedback waardoor het makkelijker wordt. Ook het lezen in andermans dagboekjes is aan te raden. Leerzaam én inspirerend! (y)
Hoi Martine,

Dank je wel! Het gaat met ups en downs, maar dat is vaak zo. Ik probeer zoveel mogelijk te lezen in andere dagboeken, slimme tips eruit te halen en natuurlijk de lekkere recepten! :D Jouw blog heb ik ook gevonden en toegevoegd in de Bloglovin app zodat ik mee kan kijken met jouw heerlijke recepten en kruidenmixen. (y)

Laadida
Berichten: 1010
Lid geworden op: 09-04-2013 11:40

Bericht door Laadida » 13-05-2017 20:39

Hoi Lenette,
Welkom op het forum! Succes.
Schrijven van je menu's en veel meelezen met anderen zal je helpen!
Ga er voor!
Laadida

Plaats reactie