Diana (40) Beginnend GOK-ker

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Diaantjexxx
Berichten: 2
Lid geworden op: 01-03-2017 17:14

Diana (40) Beginnend GOK-ker

Bericht door Diaantjexxx » 02-03-2017 21:08

Hallo mede Gokkers.
Ik ben Diana, 40 jaar en trotse moeder van een 11-jarige dochter. Ik ben sinds 2 dagen begonnen met GOK. Ik heb jarenlang ge-Sonja Bakkert en ben daar 16 kilo mee afgevallen. Helaas heb ik in de loop der jaren de kilo's er weer bij gesnaaid. Ik baal ervan dat ik te zwaar ben (76 kilo verdeeld over 1.60 meter.....) en krijg de kilo's er niet weer af. Hopelijk gaat me dat met Grip op Koolhydraten weer lukken. 16 kilo hoeft niet meer, met 10 kilo zou ik al heel tevreden zijn. Ik hoop dat ik ideeen en tips op dit forum opdoe.
Ik heb er in elk geval zin in en ben super gemotiveerd.
Koolhydraten; dat zijn toch die kleine beestjes die 's nachts je kleren kleiner maken?

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 05-03-2017 16:40

Hoi Diana,

Welkom op het forum van Grip op Koolhydraten! Goed dat je voor GOK hebt gekozen!
Ik raad je aan om een dagboekje aan te maken. Dat kan hier:
http://opgewicht.forum2go.nl/dagboeken- ... -f110.html

Schrijf in je dagboekje iedere dag je menuutjes op zodat wij met je mee kunnen lezen, je kunnen adviseren en mee kunnen juichen als de kilo's verdwijnen.
Ook het doorlezen van dagboeken van andere gokkers - zowel startend als ervaren - is erg leerzaam en een goede inspiratie.

Veel succes (y)

Plaats reactie