Desiree () Ga ik het nu wel volhouden??

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Desiree73
Berichten: 6
Lid geworden op: 13-02-2017 22:30

Desiree () Ga ik het nu wel volhouden??

Bericht door Desiree73 » 22-02-2017 16:22

En weer is de knop om. Na de kerstvakantie ben ik begonnen met het "gokken".
Tot nu toe gaat het als een speer. Wel anderhalve week flink last gehad van mijn darmen. Kramp en dunne ontlasting. Lekker praatje :? Herkenbaar voor mensen? Hoort dit erbij?
Maar toch door gezet. Nu is dat vrijwel weg. Maak wel lekkere psyllium broodjes en eet lijnzaad in de yoghurt.

Ik hoop dat dit, na al heeeel veeeel te hebben geprobeerd, de ommezwaai gaat worden die blijvend gaat zijn.

Ik ben 168 en woog bij het begin 78,3 kg. Inmiddels bijna 7 weken verder 72,8kg. Ik wil graag naar de 68kg.

Ik ben moeder van 2 pubers van 12 (meisje) en bijna 14 (jongen). Getrouwd en werk 4 dagen voor de klas in het SO.
Een herstart met GOK.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 05-03-2017 16:42

Hoi Desiree,

Wat goed dat je al een aantal kilo's kwijt bent! Netjes hoor!
Het kan goed dat je darmen in het begin even moeten wennen. De psylliumbroodjes bevatten veel vezels die de darmen in beweging zetten. Je lichaam gaat als het ware 'ongiften', alle rotzooi komt eruit.
Het gaat inderdaad weer over. Zorg dat je voldoende blijft drinken, zodat je straks niet het tegenovergestelde probleem hebt!

Mocht het afvallen stagneren dan raad ik je aan om een dagboekje te maken en hierin je menuutjes bij te houden. Wij kunnen dan meelezen en eventueel meedenken wat je zou kunnen veranderen.

Ga zo door (y)

Plaats reactie