Suus (34) meldt zich aan, tijd voor verandering.

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suzle82
Berichten: 50
Lid geworden op: 28-01-2017 13:35

Suus (34) meldt zich aan, tijd voor verandering.

Bericht door Suzle82 » 03-02-2017 22:10

Hallo, ik ben Suzanne. 34 jaar, getrouwd en moeder van twee dochters. Al jaren worstel ik met teveel kilo's. Van een paar kilo op mijn 18e door jojo-en naar nu 30 kilo overgewicht. Ik wil verandering en het goede voorbeeld geven aan mijn dochters. Me niet meer hoeven te schamen om met hen te gaan zwemmen, te gaan hardlopen zonder al die extra bagage, me weer fit voelen. Dankzij een collega die zeer succesvol en natuurlijk is afgevallen door GOK ben ik aangestoken. Ik ben vorige week vrijdag begonnen met een gewicht van 98.6. Helaas was er na vorige week niets van het gewicht af. Al voel ik me al wel stukken fitter en heb ik geen trek meer. ( behalve dan tussen mijn oren ).

Tot nu toe ervaar ik het GOK-ken als ingewikkeld maar prettig. Het is even zoeken naar wat wel wat niet en hoeveel. Ik ben bang dat ik teveel eet.

Het bewegen gaat goed, ik heb hardlopen weer 3x per week opgepakt, ik zwem weer 1x per week en verder dans ik wat af met de meiden ;)

Ik heb er zin aan om verder te gaan!

Fijn weekend allen.

Groet Suzanne :D

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 08-02-2017 17:12

Wat goed dat je voor jezelf en voor gok gekozen hebt! GOK is een heerlijke manier van afvallen: lekker eten zonder honger en nog afvallen op de koop toe :D

Je hebt ook al een dagboekje, dus ik volg je daar. Succes (y)

Plaats reactie