Bernice (21) Trouwen in juni en verantwoord willen afvallen

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bernicevisser
Berichten: 1
Lid geworden op: 28-01-2017 12:03

Bernice (21) Trouwen in juni en verantwoord willen afvallen

Bericht door bernicevisser » 29-01-2017 13:23

Hay! Ik ben Bernice, in mei word ik 22 jaar en ik begon op de basisschool al met 'lijnen'. Ik ben altijd al iets te dik geweest. Nooit extreem maar het schommelde van een kilo of 5 teveel tot zoals nu een kilo of 20 teveel. Ook weleens dmv Sonja en andere dieten 10 kg kwijtgeraakt. Afgelopen jaar een halfjaar op kamers gewoond en daardoor heel veel aangekomen. In juni ga ik trouwen en ik wil heel graag op een verantwoorde manier een kilo of 8-10 kwijtraken. Mijn jurk is namelijk al besteld en teveel afvallen kan dan niet. Ik ben een enorme snaaier en een 'stille' eter. Ritjes naar de supermarkt voor een pak koeken en een zak chips zijn mij niet onbekend. Bij de 'verslaafd aan koolhydraten' test scoorde ik dan ook heel hoog. Maandag krijg ik het Basisboek binnen en ga ik me goed inlezen en beginnen. Ik ben heel benieuwd.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 08-02-2017 16:55

Welkom op het forum! Je bruiloft lijkt me een hele goede motivatie om de kilo's kwijt te raken.
Je dagboekje heb ik ook al gezien, ik raad je aan om daar dagelijks je menuutjes in bij te houden, zodat je het gokken snel onder de knie krijgt. Ook het meelezen in dagboeken van anderen kan heel leerzaam zijn.
Succes (y)

Plaats reactie