Annemieke (63) GOKken met dubbel effect!

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Annemiekeh
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-01-2017 15:05

Annemieke (63) GOKken met dubbel effect!

Bericht door Annemiekeh » 18-01-2017 17:13

Hallo, ik ben Annemieke en ik ben 63 jaar oud. Ik ben ontzetted gek op eten! Eten en koken zijn echte hobbies, ik leef van maaltijd naar maaltijd. Niets leukers dan een lekker etentje, met vrienden of samen met mijn man. Gelukkig doe ik ook veel aan sport dus het loopt niet zo verschrikkelijk uit de hand.
Maar wel een paar keer per jaar weeg ik wel wat kilootjes teveel, na de vakantie of na de feestdagen. Meestal ging ik dan calorieën beperken, en dan kreeg ik er wel wat af, maar ik haatte het hongerlijden!
Omdat ik vermoedde dat de term koolhydraatverslaving op mij van toepassing was ben ik begonnen met GOK, nu ruim 2 weken geleden. Bij mij zijn er bijna 2 kilo af, en bij mijn man bijna 3! Dubbel plezier van deze leefwijze dus!
Wij voelen ons allebei zeer fit en energiek sinds we begonnen zijn. We hebben in deze periode ook ons gebruikelijke glaasje of 1,2,3 wijn bij het eten laten staan, dus dat speelt natuurlijk ook mee.
Ik hoef echt geen gratenpakhuis te worden, maar nu mijn broeken weer wat beter passen voel ik me een stuk beter!
En het is ook nog eens hartstikke leuk om nieuwe recepten te ontdekken!
Liever heupen dan honger

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 08-02-2017 17:06

Hoi Annemieke,

Welkom bij GOK! Fijn dat jullie beiden al zo snel resultaat boeken zeg!
Mocht het gokken moeilijker worden, maak dan vooral gebruik van de mogelijkheid om een dagboekje aan te maken. Daarin kun je je menuutjes dagelijks bijhouden, en wij lezen dan met je mee en kunnen je advies geven.

Veel succes (y)

Plaats reactie