Joyce (33) wil 13 kg kwijt voor de start van het nieuwe jaar

Voorstelverhalen van ervaren lijners, die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Vogel32
Berichten: 54
Lid geworden op: 19-04-2014 11:49

Joyce (33) wil 13 kg kwijt voor de start van het nieuwe jaar

Bericht door Vogel32 » 27-09-2014 23:12

Hoi allemaal,

Na jarenlang diverse diëten te hebben gevolgd, begin ik vanaf morgenvroeg met GOK. Ik hoop daarmee van de KH-verslaving af te komen en zo ook wat minder last te gaan krijgen van wat kleine lichamelijke kwaaltjes (y).

Heb vanavond de eerste crackers al gebakken, zodat ik morgenvroeg direct goed van start kan. Momenteel weeg ik 80 kg bij een lengte van 1.68 m en wil graag terug naar de 67 kg. Hopelijk gaat dat met GOK deze keer wel lukken!

Groetjes, Joyce.
Afbeelding

Gebruikersavatar
lachebekje
Berichten: 310
Lid geworden op: 05-06-2014 14:03

Bericht door lachebekje » 27-09-2014 23:51

Hoi Joyce,

Heel veel succes en maar gauw een dagboekje aanmaken, waar je lekker alles in kan schrijven.

groetjes
Tinie

Vogel32
Berichten: 54
Lid geworden op: 19-04-2014 11:49

Het lukt me niet

Bericht door Vogel32 » 13-11-2014 21:17

Nou, daar ben ik weer. Anderhalve maand geleden begonnen met GOK, maar helaas wil het me niet lukken. Door flinke drukte op mijn werk lukt het me niet om van mijn drang naar koolhydraten af te komen. Heeft iemand tips voor me? Moet ik in een keer van alle koolhydraten af stappen of kan ik beter het aantal koolhydraten afbouwen?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

30 april 2017

Bericht door Martine1971 » 09-07-2017 09:32

vogel32 schreef:Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst op het forum was. In de afgelopen periode ben ik er achter gekomen (o.a. via een diëtiste) dat ik een glutenovergevoeligheid heb. Bij mij resulteert dit in veel verschillende klachten. Niet alleen in buikklachten maar ook in (bijna chronische) migraine; denk aan 3 aanvallen per week. Ik denk wel dat afvallen helpt om de klachten van o.a. de fibromyalgie te verminderen, dus daarom heb ik vanmiddag het nieuwe GOK-boek alvast online gereserveerd/ gekocht en mij weer op dit forum begeven.

Mijn doel: door meer sporten en GOK-proof eten zo'n 23 kilo af te vallen. Ik weet uit het verleden dat baksels met amandelmeel bij mij niet zo goed vallen, dus daar moet ik nog een alternatief voor bedenken (misschien met hazelnoten ipv amandelen?). Maar voor nu ga ik vooral eerst de dagboeken van andere lezen om inspiratie op te doen.

Groetjes, Joyce.
appeltje schreef:Welkom terug!
Veel mensen met fibromyalgie reageren goed op extra groenten (in alle kleuren van de regenboog) en op vis/kip/vlees in plaats van zuivel en eieren. Als je daarmee rekening houdt bij de samenstelling van jouw menu's zou het best snel hand in hand kunnen gaan: minder gewicht en minder fibromyalgie.

Groet, Marian

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 09-07-2017 09:34

Hoe gaat het nu?

Er staat nog een dagboekje van jou online bij de inactieve dagboeken:
dagboek-vogel-26-april-2016-t15481.html

Wanneer je wilt kan ik het dagboek weer activeren voor je!

Plaats reactie