Miekk () Look @ GOKken

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Miekk
Berichten: 5
Lid geworden op: 19-09-2010 12:49

Miekk () Look @ GOKken

Bericht door Miekk » 19-09-2010 18:09

Niet omdat ik mijn kleren niet meer pas,
niet omdat ik mezelf "te dik" vind (een verboden woord trouwens hier in huis, we hebben een ex-anorexia dochter),
maar vooral omdat ik regelmatig veel te moe ben naar mijn zin en te weinig energie/spirit heb.
En ook, omdat ik weet dat er inmiddels met de jaren wat kilo's bij gekomen zijn die ik best kan missen. Vooral in het jaar waarin ik 2x tegelijkertijd aan beide voeten geopereerd ben zijn de kilo's er gemakkelijk aangekomen.
Mijn naam (Snoep, ja heus) is nu niet direct de oorzaak. Ik ben niet zo zoet aangelegd als mn naam is. Ik ben meer van de chips ed, inderdaad, die zak 'moet' leeg.

Er is een dochter, een die het figuur van haar moeder begint te krijgen, 16 jaar en heeft mijn kledingmaat.
Oorzaak is het weg eten van verdriet, en ook bij haar gaat die zak chips leeg. Haar moeders naam heeft zij altijd ook graag eer aangedaan. Minderen helpt niet echt. Moe zijn, hoofdpijn hebben, spirit missen zijn ook hier de klachten.

Daarnaast mijn ega, die eigenlijk wel weet dat hij gegroeid is, maar ja, nog steeds dezelfde kledingmaat. In zijn familie komt van beide kanten ouderdomssuikerziekte voor. Ook dit is een motivatie om te gaan GOKken.

En ja, GOKken is voor ons een gok. Geen van ons heeft ooit gelijnd en eerlijk gezegd is de behoefte nog steeds niet erg groot. Wel spreekt alles dat in het boek Grip Op Koolhydraten staat mij aan en kan ik me heel erg vinden in alles dat Yvonne er in geschreven heeft.
Herkenning met veel, vooral de gevolgen van het gebruik van aspartaam. Evenwichtsstoornissen heb ik ervan gekregen, liep te slingeren over de stoep, kon zomaar vallen. En dit terwijl ik slechts één glas Optimel dronk per dag. Verder gebruik van zoetstoffen is bij mij al nihil, in 98% van de gevallen proef ik het nl en wordt ik al beroerd van de nasmaak. Bij Optimel was dit helaas niet het geval en ben ik geconfronteerd met de rotzooi die dat product is.

Nog een week, dan nemen we de GOK, de voorbereidingen worden getroffen. Voor 2 blijven we gewone boodschappen doen, maar met ons 3en zijn we zeker sterk genoeg om dat wat er in de kast ligt te trotseren!

groetjes,
Miekk
:D

kirsten74
Berichten: 48
Lid geworden op: 24-08-2010 21:03

Bericht door kirsten74 » 19-09-2010 18:12

Welkom hier! En heel veel succes!
Afbeelding

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 19-09-2010 19:12

Heel veel succes gewenst met Gokken . Als de rest van jullie gezin merkt hoe lekker jullie eten zullen ze beslist een Gokvorkje mee gaan prikken :wink: . Ik goede rede om te gaan Gokken is idd dat je energie niveau heerlijk omhoog gaat. Maar misschien moet je eerst nog wat afkick verschijnselen trotseren .
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
linda in de zon
Berichten: 118
Lid geworden op: 28-07-2010 15:52

Bericht door linda in de zon » 19-09-2010 19:38

Heel veel succes,
Zodra je merkt dat je er fitter van wordt kost het steeds minder moeite. Het is geen dieet maar een andere manier van eten.
Succes!
Bmi van 28 naar 23,5
Start augustus 2010 - op gewicht januari 2011
Januari 2015; start met het opfrissen van mijn GoK, stiekum 4 kilo aangekomen de laatste 1,5 jaar.

Karen
Berichten: 21241
Lid geworden op: 06-03-2010 13:51

Bericht door Karen » 20-09-2010 10:06

welkom en heeeel veel succes gewenst!!!
DAGBOEK KAREN

met GOK 22 kilo afgevallen!!

Sandra(K)
Berichten: 403
Lid geworden op: 10-09-2010 08:32

Bericht door Sandra(K) » 21-09-2010 16:20

Van harte welkom, en heel veel succes!! :D
~*~ 'Nee' zeggen tegen een ander, is 'ja' zeggen tegen mezelf! ~*~

Startdatum: 9 februari 2014

Miekk
Berichten: 5
Lid geworden op: 19-09-2010 12:49

Bericht door Miekk » 21-09-2010 22:22

Dank voor jullie ondersteunende berichtjes,
we zullen het gaan zien :)

groetjes,
Miekk :D

Plaats reactie