Mirjam (39) 4 kinderen, wil 13 kilo afvallen!

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
mirjam69
Berichten: 3
Lid geworden op: 10-10-2009 13:43

Mirjam (39) 4 kinderen, wil 13 kilo afvallen!

Bericht door mirjam69 » 16-10-2009 21:29

Hallo allemaal, ik ben Mirjam. ik ben 39 jaar en heb 4 kinderen in de leeftijd van 1,5 en 7,5 jaar.
Ik ben sinds afgelopen zaterdag begonnen met het boek Grip op koolhydraten en ben al twee kilo kwijt. Mijn taille-omvang is ook 2 cm verminderd. Ik weeg nu 83 kg en hoop uiteindelijk de 70 kg te halen.
Op zich zijn het allemaal heerlijke gerechten alleen mis ik de zoetigheid overdag. (bijv. de chocovlokken om mijn boterham). Wat ik ook merk is dat ik het avondeten zo'n beetje in een paar minuten naar binnen werk. Ik zal dus in de middag nog wat meer moeten gaan eten. Na het avondeten heb ik het gevoel een beetje duizelig te zijn. Zijn er mensen die hier ook last van hebben?
Groetjes en succes allemaal.

Mirjam :roll: :P 8) :lol:

Gebruikersavatar
marrie
Berichten: 53
Lid geworden op: 12-10-2009 17:36

Bericht door marrie » 17-10-2009 08:48

Halo mirjam gefeliciteerd 2 kg eraf,mooi dat in een week en je mag alles eten,ik ben niet duizelig,maar ik ga meer zweten,of warm[overgang].
Ik kijk ook veel op koolhydratenwijzer, die kan je vinden bij grip op koolhydraten,dat gevoel weer naar de volgende maaltijd uitkijken heb ik ook want dan krijg ik ook weer honger,maar als ik zit te eten dan zit ik weer snel vol,
groetjes marrie

Klavertje
Berichten: 87
Lid geworden op: 24-09-2009 20:45

Bericht door Klavertje » 17-10-2009 10:58

Hoi Mirjam,

welkom op het forum, leuk dat er zoveel nieuwe forumleden bij komen, is altijd leuk als je veel te lezen hebt op het forum.

groetjes en veel succes,

Klavertje

Plaats reactie