Jacqueline (47) vrolijk en actief sinds GOKken

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jacqueline..
Berichten: 10
Lid geworden op: 26-05-2010 08:44

Jacqueline (47) vrolijk en actief sinds GOKken

Bericht door jacqueline.. » 26-05-2010 18:25

Ik ben Jacqueline, 47 jaar, getrouwd en moeder van 3 kinderen. Ik werk als psychiatrisch verpleegkundige met jongeren. Al heel lang voel ik me vaak wat futloos en gedeprimeerd, en ik dacht altijd dat het psychisch was...Alles gedaan om dit te onderzoeken en verbeteren maar zonder resultaat. Langzaam maar zeker werd ik elk jaar wat zwaarder, tot 75 kilo. (1.65 lang) Nu ik begonnen ben met deze manier van eten, merkte ik meteen verandering. Ongelooflijk, ik kan het echt nog niet geloven, maar ik ben actief, vrolijker en val kilo's af, meteen de eerste week! Wat een ontdekking, ik ben heel dankbaar. :D
Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven, maar ik ben af aan het vallen terwijl ik lekker eet en tussendoor weinig tot niet aan eten denk!

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 26-05-2010 18:37

Fijn Jaqueline dat je zo'n vliegende start hebt ! OP naar je streefgewicht zou ik zeggen.
grtz Annemarie
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

vliegje
Berichten: 398
Lid geworden op: 08-02-2010 14:55

Bericht door vliegje » 26-05-2010 18:42

Hi Jaqueline, fijn dat je zo goed voelt. Welkom bij het forum en heel veel succes met GOKken
grtz Andrea

Afbeelding
Elke minuut dat je je druk maakt om het verleden gaat af van de toekomst.

Gebruikersavatar
jacqueline..
Berichten: 10
Lid geworden op: 26-05-2010 08:44

vraagje over frietjes

Bericht door jacqueline.. » 26-05-2010 18:52

Hee,fijn meteen reacties! Kunnen jullie mij vertellen of ik 's avonds een frietje met mayonaise mag eten, als ik verder de hele dag KHarm gegeten heb? En als ik tussendoor wat groente wil eten, is wat creme freche of mayo dan genoeg eiwitten erbij? Heel wonderlijk overigens, ik heb nauwelijks gedachten aan eten tussendoor, terwijl ik "normaal" altijd wel wil eten.
Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven, maar ik ben af aan het vallen terwijl ik lekker eet en tussendoor weinig tot niet aan eten denk!

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 26-05-2010 19:00

Mayo zijn meer vetten dan eiwitten hoor :lol: ...
Een frietje met mayo komt op mijn menu ook wel eens voor, maar meer uitzondering dan regel natuurlijk hè :lol: Je kunt in je uurtje jezelf vol gaan stoppen met flawekul eten maar je kunt dan niet verwachten dat je dan geweldig zult afvallen natuurlijk. Op pagina 97 van je boek staan richtlijnen voor het samenstellen van je maaltijden ! Hoe je het went of keert cal. onbeperkt innemen zijn ook bij deze manier van eten niet mogenlijk om af te vallen. Door de juiste verhoudingen neemt je zucht naar eten af en val je af.
Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Gebruikersavatar
jacqueline..
Berichten: 10
Lid geworden op: 26-05-2010 08:44

Bericht door jacqueline.. » 27-05-2010 12:11

Dank je wel voor je antwoord. Ik heb nog veel meer vragen, waar kan ik die stellen? Het gaat heel goed, maar wil graag ook echt rekening houden met waar het om draait, nl. geen of heel weinig koolhydraten en het insuline verhaal zeg maar. Het is niet zo dat ik moeite met iets heb, tot nu toe niet in ieder geval. :wink:
Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven, maar ik ben af aan het vallen terwijl ik lekker eet en tussendoor weinig tot niet aan eten denk!

yeppe
Berichten: 9826
Lid geworden op: 05-03-2010 09:34

Bericht door yeppe » 27-05-2010 12:34

Met Gokken van eetLUST naar eetRUST .
Mijn dagboek
20 Kg afgevallen dankzij Gok .
https://instagram.com/p/BDqSOThsHW5/

Lin
Berichten: 671
Lid geworden op: 10-05-2010 08:42

Bericht door Lin » 31-05-2010 17:59

Hoi Jacqueline, welkom op het forum. Vragen stellen kan altijd...leuk om te lezen dat je psychiatrisch verpleegkundige bent. Ben ik namelijk ook :D tot voor 10 jaar terug altijd in de acute sector gewerkt en de laatste jaren in de langdurige zorg. Nu niet meer als verpleegkundige maar als clustermanager, op een andere manier je inzetten voor de doelgroep.

Succes verder met GOKKEN hé!

groetjes

Gebruikersavatar
jacqueline..
Berichten: 10
Lid geworden op: 26-05-2010 08:44

Bericht door jacqueline.. » 04-06-2010 10:30

Hallo GOKkers, ik ben nu 3 weken bezig en in de eerste week al meteen 2 kilo afgevallen en daarna nog 1. Nu lijk ik stil te staan, heb ook niet meer die ketose adem en merk dat ik meteen begin te wanhopen....gaat er echt nog meer vanaf? Ik eet kaas en eieren, misschien toch te veel vet? De kh-arme pizza heb ik gemaakt (heeeerlijk) en die doe ik wel eens als lunch. Zou het tussen de oren kunnen zitten? Dit w.e. heb ik een feest,BBQen..en witte wijn...Ik wil heel graag naar de 65 kilo en houd dat voor ogen, langzaam maar zeker is juist goed denk ik. 3 kilo op 3 weken is trouwens heel goed, maar omdat het meteen was, valt het nu een beetje tegen.Meer van zo'n ervaringen? groetjes! :)
Ik kan het nog steeds niet helemaal geloven, maar ik ben af aan het vallen terwijl ik lekker eet en tussendoor weinig tot niet aan eten denk!

Lin
Berichten: 671
Lid geworden op: 10-05-2010 08:42

Bericht door Lin » 04-06-2010 17:43

Hoi,

Herkenbaar hoor, ik was na drie weken ook precies drie kilo kwijt! helaas kwam er toen weer een pondje bij en daarna weer afgevallen. Dus geen stilstand maar wel even gewicht erbij, komt allemaal weer goed als je je eetwijze maar in de gaten houdt!

groetjes Linda

Plaats reactie