Nieuw hier vandaag begonnen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Manny52
Berichten: 9
Lid geworden op: 08-04-2020 22:52

Nieuw hier vandaag begonnen

Bericht door Manny52 » 14-04-2020 19:02

Hoi allemaal,
Vandaag ben ik begonnen na een aantal dagen inlezen op het forum, Facebook en de boeken.
Wie ben ik nou een vrouw van 52 die sportief is maar vaak tegen lichamelijke klachten aan loop waardoor sporten minder word. In periodes dat het tegen zit ga ik met eten verkeerde kant op.
Klachten die ik heb zijn o.a. artrose in mijn heupen, peesplaatontsteking rechtervoet ook heb ik artrose in mijn nek hierdoor vaak stramme spieren. Op dit moment kan ik niet naar de fysio en merk dat alles vast loop. Verder werk ik 4 dagen in de week bij een mondzorg organisatie die mondzorg lieverd aan verpleeghuizen. Dus op dit moment werk ik vanuit huis. Dus g
Genoeg tijd om tussendoor wat te bakken de eerste crackers zijn gebakken en nu ligt de jungle broodje erin. Tips over ontbijt graag kan morgens moeilijk eten eigenlijk alleen een beetje yoghurt gaat erin. Vanmorgen cracker genomen maar viel zwaar kreeg met moeite weg,

Dit voor nu zal langzaam ook eens een dagboekje maken

MvOM
Berichten: 1665
Lid geworden op: 20-03-2017 11:17

Re: Nieuw hier vandaag begonnen

Bericht door MvOM » 26-05-2020 10:38

Lukt het inmiddels een beetje?

Ik wissel griekse yoghurt als ontbijt af met een eitje. Momenteel, door thuiswerken en thuis-school, zijn we later uit bed en ontbijt ik geregeld alleen met een beker thee.
Groetjes, Margriet

Dagboek Margriet
Van 115 kg naar 80 kg (mei '20 - april '21)
Mijn lieve moeder: 24-10-1945 - 18-04-2021
Mijn lieve vader: 07-05-1943 - 03-06-2022

25-10-2022: 97,7 kg

Afbeelding

Plaats reactie