Even voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
LindaG1985
Berichten: 1
Lid geworden op: 29-11-2019 19:09

Even voorstellen

Bericht door LindaG1985 » 06-12-2019 21:23

Hoi iedereen.

Voor het eerst gok proberen. Nu na mijn 2de bevalling waar ik gelukkig 10 kilo lichter uit ben gekomen wil ik dit zo houden en geleidelijk nog meer afvallen. Omdat ik voorlopig nog borstvoeding geef wil ik starten met fase 2.

Waarom ik geïnteresseerd ben in gok? Omdat ik na mijn eerste zwangerschap ervaren heb wat koolhydraten doen. Ook toen kwam ik 10 kilo lichter uit mijn zwangerschap dan daarvoor. Dit kwam wel beide keren door streng dieet ivm zwangersschapsdiabetes. Een half jaar Na mijn 1ste zwangerschap woog ik nog 85 kg. Ik at weer alles wat los en vast zat en van een ontbijtje met 1 beschuit zat ik zo weer op een ontbijt met 2 boterhammen.
1,5 jaar later voor mijn 2de zwangerschap woog ik over de 100kg. Tijdens mijn zwangerschap won ik het 5de boek van gok. Daar kon ik nog niks mee maar heb direct het eerste boek besteld.
Nu bijna 10 weken na mijn bevalling zit ik op 92kg en dat mag niet meer omhoog kruipen. Ik ben nu een week begonnen met 1 maaltijd te vervangen voor een gok groene maaltijd en dat bevalt uitstekend, daarna heb ik geen trek tot de volgende maaltijd.

Voorlopig ga ik zo door en is mijn doel met name gewend raken aan heerlijke recepten en op gewicht blijven of licht af te vallen. Mijn streefgewicht komt wel als ik fase 1 kan gaan doen na mijn borstvoedingsperiode. Mijn meisje gaat voor.

Liefs Linda

Plaats reactie