Nieuw.

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Chary
Berichten: 2
Lid geworden op: 16-04-2019 13:32

Nieuw.

Bericht door Chary » 16-04-2019 19:49

Hallo,
Ik ben Chary, 45 jaar.

GOK is totaal nieuw voor mij, evenals een forum...
Voorheen deed ik Weight Watchers, maar zonder veel resultaat.
Ik heb de drie GOK boekjes in huis en ben daarmee aan de slag gegaan.
Ben vorige week begonnen en het resultaat was -1,1kg.
Dus we gaan door!
Momenteel volg ik de weekmenu's, maar zou zelf graag aan de slag gaan
om menuutjes samen te stellen.
Dat is momenteel nog niet echt duidelijk, hoe hieraan te beginnen... :D :D
Ik hoop hier dus veel ideetjes op te doen en veel te leren.

Ik wens mijn mede Gokkers veel succes toe.

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Bericht door carjans » 17-04-2019 10:14

:welcome: Chary op dit GOK forum.

Als je wilt kun je hier nieuwe-actieve-dagboeken-f115.html een eigen dagboekje aanmaken. Dan kunnen niet forumleden mee lezen.

Ook kan je veel informatie en ideetjes opdoen in de andere dagboekjes......zo ben je bij de andere altijd welkom en ook bij mij natuurlijk.

Wens je veel lees en schrijf plezier en val succesvol af met GOK. GOK is geweldig, ik doe het al bijna 8 jaar :knipoog:
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Gebruikersavatar
Chary
Berichten: 2
Lid geworden op: 16-04-2019 13:32

Bericht door Chary » 17-04-2019 11:46

carjans schreef::welcome: Chary op dit GOK forum.

Als je wilt kun je hier nieuwe-actieve-dagboeken-f115.html een eigen dagboekje aanmaken. Dan kunnen niet forumleden mee lezen.

Ook kan je veel informatie en ideetjes opdoen in de andere dagboekjes......zo ben je bij de andere altijd welkom en ook bij mij natuurlijk.

Wens je veel lees en schrijf plezier en val succesvol af met GOK. GOK is geweldig, ik doe het al bijna 8 jaar :knipoog:
Carjans,

Dank je wel!
Ik ga zeker een dagboek aanmaken. :wink:
Groetjes

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Bericht door carjans » 17-04-2019 11:53

Chary schreef:
carjans schreef::welcome: Chary op dit GOK forum.

Als je wilt kun je hier nieuwe-actieve-dagboeken-f115.html een eigen dagboekje aanmaken. Dan kunnen niet forumleden mee lezen.

Ook kan je veel informatie en ideetjes opdoen in de andere dagboekjes......zo ben je bij de andere altijd welkom en ook bij mij natuurlijk.

Wens je veel lees en schrijf plezier en val succesvol af met GOK. GOK is geweldig, ik doe het al bijna 8 jaar :knipoog:
Carjans,

Dank je wel!
Ik ga zeker een dagboek aanmaken. :wink:
Groetjes
(y) (y)
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Plaats reactie