Maudy (39) nieuwe gokker

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
maudy
Berichten: 43
Lid geworden op: 08-04-2019 11:21

Maudy (39) nieuwe gokker

Bericht door maudy » 08-04-2019 13:23

Hai Allemaal,

Ik ben Maudy in mei alweer 40 jaar en wilde graag voor die tijd wat afvallen. Ook ik heb al diverse dingen geprobeerd maar zonder resultaat of mijn man en 2 kinderen liepen te klagen dat het eten echt niet lekker was. Nu sinds 5 januari wat bezig met GOK en heb ook het boek opgewicht. Ik ben nu 6 kilo kwijt en dat zouden er eigenlijk nog zeker 15 moeten zijn. Ik ben gastouder en werk dus thuis.

Ik heb ik 2002 een paardrijongeluk gehad en mijn knie is kapot. Later fibromyalgie erbij gekregen dus sporten is voor mij niet weggelegd meer. Wandelen en hoepelen doe ik wel. Dat lukt gelukkig nog goed. Maar doordat ik minder beweeg kom ik eigenlijk alleen maar aan. Wat ik tot nu toe heb geprobeerd met GOK bevalt mij echt heel goed. En dit is tot nu toe ook het langste dieet/leefstijl die ik heb vol weten te houden. Dus ik doe gezellig met jullie mee.

Groetjes,
Maudy

Plaats reactie