Nieuw in de groep

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Billie
Berichten: 7
Lid geworden op: 17-03-2019 12:35

Nieuw in de groep

Bericht door Billie » 20-03-2019 10:23

Hallo mijn naam is Billie. Heb mijn hele leven al overgewicht en alle dieëten geprobeerd. Sinds 2 weken is de knop definitief om en ben ik weer begonnen met GOK. Ik heb 3 boekjes van Yvonne in huis en ben van start gegaan. Ik voel mij lekker maar helaas is de weegschaal niet vriendelijk want ik kom aan in plaats van af te vallen. En ik weeg zorgvuldig alles af en nu heb ik angst dat ik het ergens toch niet goed doe, ben bang om te eten eigenlijk. Ik ben ontzettend blij dat hier een forum is waar je lief en leed mee kan delen, dat steunt mij. Ik wens iedereen ontzettend veel succes. Fijne dag en tot op het forum.
Groetjes
Billie
Hartelijke groeten van een medestrijder tegen overgewicht
Mijn dagboek

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Bericht door carjans » 20-03-2019 10:48

Hoi Billy...........

:welcome: op het GOK forum.

Als je wilt kun je hier nieuwe-actieve-dagboeken-f115.html een eigen dagboekje aanmaken.
Dan kunnen mensen van 'buitenaf' niet alles mee lezen.........

En wens ik je alvast veel lees en schrijf plezier en ben je welkom in de boekjes van andere forumleden...............en natuurlijk ook bij mij.
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Gebruikersavatar
Billie
Berichten: 7
Lid geworden op: 17-03-2019 12:35

Bericht door Billie » 20-03-2019 12:08

Hoi bedankt voor je support. Weet je wat mij opvalt dat ik bij het avondeten toch weinig aardappel, rijst of pasta zie. Ik dacht dat je altijd iets uit de oranje groep moest kiezen of zie ik het verkeerd?
Hartelijke groeten van een medestrijder tegen overgewicht
Mijn dagboek

Plaats reactie