Hoi hoi, hartstikke nieuw hier

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Oma Ingrid
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-03-2019 13:53

Hoi hoi, hartstikke nieuw hier

Bericht door Oma Ingrid » 03-03-2019 16:25

Hoi hoi,

Ik ben Ingrid, (biina) 48 jaar oud en vriendinnetje van Bart, moeder van 3 uitwonende kinderen en oma van 2 mooie meisjes. (3 en 8 maanden)

Werkzaam als fulltime uitvaartverzorger en heb dus heel onregelmatige werktijden. Hierdoor is het moeilijk om regelmatig te eten. (ik ben daar zelf ook heel lastig in) Ik heb nog nooit een dieet gevolgd of moeten afvallen. Maar de hormonen en het stoppen met roken zorgen ervoor dat het nu wel nodig is eigenlijk...

Ik wil beginnen met zo'n 10 kilo, maar als het goed gaat, dan zie ik wel verder. Waarom nou zo'n forum? Nou omdat ik het leuk vind om mensen te leren kennen die elkaar ondersteunen in een motiverend groepje, met roken helpt me dat ook. Plus dat het nu "serieus" is dat ik ga afvallen... en dus mezelf serieus moet nemen en dat doe ik door me hier te registreren.

Gelijkgestemden (online) ontmoeten, leuke dingen maar ook moeilijke momenten delen, want gedeelde smart is halve smart toch!

Wie weet hoe het gaat lopen... en dat vind ik leuk!
Ik hoop hier veel motivatie en tips te krijgen!

warme groet, Ingrid

Gebruikersavatar
carjans
Berichten: 13921
Lid geworden op: 03-01-2012 14:08

Bericht door carjans » 03-03-2019 17:28

Hoi welkom Ingrid hier op het GOK forum,

Om je al vast te motiveren, kan je het beste, als je wilt natuurlijk, hier een eigen dagboekje aan maken................... nieuwe-actieve-dagboeken-f115.html

Dan gaat het wat anoniemer en zijn er geen andere, van buitenaf, lezers................

Je bent ook welkom in mijn dagboekje maar zeker ook bij alle andere..........

Dan wens ik je heel veel succes en spreken we elkaar vast wel weer...............in jou eigen dagboekje misschien............... :zwaaien:
Groetjes Carla J

Mijn dagboek

Ieder verantwoord dieet werkt, als je de juist manier van denken hebt. Gew. 56/57 kg, v.a. 09-'12

Plaats reactie