Nieuw

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Patricia74
Berichten: 4
Lid geworden op: 29-10-2018 13:51

Nieuw

Bericht door Patricia74 » 19-11-2018 23:56

Hoi
Ik ven Patricia 44 jaar en al heel lang wil ik gaan gokken.☺️
Elke keer weer een excuus om volgende week te beginnen. Maar nu ga ik ervoor. Weet nog niet goed hoe te beginnen maar ik heb de boeken.

Ik hoop veel te leren van jullie
Mvg Patricia

Gebruikersavatar
Luttel
Berichten: 1
Lid geworden op: 21-11-2018 11:13

Op zoek

Bericht door Luttel » 12-12-2018 22:41

Hallo,
Het is me nog niet geheel duidelijk hoe ik me kan aanmelden bij een groep lijners.....digibeter....
Enfin, ik heet dus Luttel en ben nog maar sinds een paar dagen op zoek hier op het forum naar tips en tricks. Al doende leer ik, naar ik hoop....

Mijn gewicht is redelijk normaal, maar ik schommel nogal met mijn gewicht, en omdat manlief wel wat meer gewicht kwijt wil, maar niet in een groep wil, trek ik de stoute schoenen maar aan.

Punt momenteel is dat mijn koolhydraatarme baksels in onze combi-magnetron niet onbeschadigd uit het bakproces komen, en ik geen plek heb voor een redelijk formaat vrijstaande oven. Wellicht dat iemand me dus een tip kan geven.
Als dit soort vragen elders gesteld dienen te worden, houd ik me hiervoor aanbevolen!

Plaats reactie