Jacq1974 () de nieuwe Gok-ker

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jacq1974
Berichten: 18
Lid geworden op: 16-05-2018 07:36

Jacq1974 () de nieuwe Gok-ker

Bericht door Jacq1974 » 17-05-2018 08:20

Hallo allen,

Sinds gisteren begonnen met het veranderen van mijn levensstijl. Afgelopen jaren zijn de kilootjes er toch bij gekomen en merk ik niet meer zo lekker in mijn vel te zitten. Dus tijd voor actie!!!! Voor deze methode heb ik al wel geprobeerd KHA te eten, maar ik mis een stukje feedback, delen met anderen, motivatie van anderen en geven aan anderen. kortom een stok achter de deur.
Ik vind het leuk dat hier een forum is waarin we elkaar hoop ik kunnen stimuleren en motiveren en ook "uit kunnen huilen"als het eens mis is gegaan.

Zoals ik al zei gisteren begonnen en ondanks dat ik niet dagelijks op de weegschaal wil staan, vanochtend toch nieuwsgierig geweest. Ik merkte verandering in mijn lijf. En zowaar was er al 600 gram af. Ik besef mij wel degelijk dat dit voornamelijk vocht is en in het begin de kilo's er sneller afgaan dan over een tijdje, maar goed. Ik wordt blij van de cijfers die naar beneden gaan :D

Ik heb de boeken aangeschaft en wacht vandaag op de voedingswaaier en planner. Zin om daar mee bezig te gaan en in te zien waar mijn valkuilen zitten.

De eerste 600 gram is er af. Mijn totale doel is 25 kilo (wie weet wordt het meer), maar ik ga mij eerst richten om onder de 100 te komen en dat is nog 5 kilo.
Vandaag begonnen met 100 gram griekse yoghurt, een eitje en 500 ml water.
Ik verheug mij op mijn koolhydraatuurtje :D

Fijne dag en later zal ik weer iets schrijven over hoe mijn dag is gegaan.

Groetjes

Gebruikersavatar
yolan
Berichten: 561
Lid geworden op: 28-07-2014 08:38

Hoe gaat het?

Bericht door yolan » 16-07-2018 22:19

En? Lukt het een beetje? 😊

Plaats reactie