Cgdeg () nieuw op dit forum

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cgdeg
Berichten: 1
Lid geworden op: 03-03-2018 12:07

Cgdeg () nieuw op dit forum

Bericht door Cgdeg » 04-03-2018 16:16

Ben 5 jaar geleden 50 kilo afgevallen. Helaas alles er weer bij gegeten. Sinds 5 weken bezig met GOK. Inmiddels 6,8 kilo kwijt. Alleen weet ik niet of ik het goed doe. Kan niet goed vnden wat ik precies per dag kan eten. Zijn hier richtlijnen voor. Het bevalt me tot nu toe heel erg goed. Ik doe 1x per dag het koolhydratenuurtje dan eet ik 2 dingen van de groene lijst en 2 dingen van de oranje lijst. in de ochtend yoghurt met noten, avond groente of sla met vlees. Tussendoortjes eigenlijk niet en als ik trek heb neem ik een stukje kaas of een ei. Alleen weet ik niet of de hoeveelheden gped zijn.

Diede
Berichten: 1489
Lid geworden op: 03-01-2018 12:45

Bericht door Diede » 09-03-2018 17:59

Welkom op het forum en veel succes met GOK! Knap dat je al zoveel bent afgevallen!

Heb je een eetdagboek op het forum? Dan kunnen andere met je meelezen en tips geven.
Mijn dagboek

Op gewicht dankzij GOK: 57,5 kilo (-15 kilo)
Nu doe ik fase 2 van GOK

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 15-03-2018 13:50

Hoi Cgdeg,

Heb je wel het basisboek Opgewicht van Yvonne Lemmers. Daarin staat eigenlijk alles wat je moet weten :D
Ook het laatste boek, Grip op Koolhydraten, geeft heel veel info. De boeken zijn te koop in de webshop van www.gripopkoolhydraten.nl

In dagboeken 29 kun je een dagboek aanmaken en daarin dagelijks opschrijven wat je gegeten hebt. Wij lezen dan mee en helpen je. Ook het lezen van dagboeken van andere gokkers is zeer leerzaam!

Succes (y)

Plaats reactie