Pauline () wat doen we fout?

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
paulinek
Berichten: 1
Lid geworden op: 11-09-2017 18:46

Pauline () wat doen we fout?

Bericht door paulinek » 15-09-2017 19:22

Hallo allemaal, mijn naam is Pauline en ik help mijn vriendin Dianne om af te vallen. We zijn meer dan een maand geleden begonnen met 'Op gewicht, groene boek"en het laatste kookboek van Yvonne. Dianne at redelijk veel koolhydraten vooral wat suiker. Ze is niet heel veel te zwaar maar moet afvallen van de arts omdat ze (meer dan 10 jaar geleden) een melanoom had en daardoor haar lymfeklieren in 1 been zijn verwijderd. Dus meer gewicht is meer belasting. We zijn vol goede moed begonnen maar eigenlijk valt ze nagenoeg niks af. Ze komt hier elke zondag wegen en 2 weken geleden was er 1100 gram af en de week daarna weer een pond bij. Per saldo dus na een maand 600 gram kwijt en dat terwijl ze echt heel erg haar best doet. Willen jullie alsjeblieft eens meekijken? Wat gaat er mis?

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 19-09-2017 09:58

Hoi Pauline,

Heb je een dagboekje waarin je de menuutjes bijhoudt? Zo niet dan kun je die nu aanmaken in dagboeken 28:
dagboeken-28-vanaf-1-februari-2017-tot- ... -f111.html

Alleen wanneer we menuutjes zien kunnen we iets zeggen over wat er mogelijk 'fout' gaat!

Doen hoor! Succes (y)

Plaats reactie