Kika () Voorstellen en wat vragen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kika79
Berichten: 1
Lid geworden op: 04-01-2012 17:42

Kika () Voorstellen en wat vragen

Bericht door kika79 » 10-09-2017 21:27

Hoi hoi! Mijn naam is Kika 79 en ga voor de 6e keer en start maken met Gok.
Iedere keer staakte ik na 6 kg in circa 6 weken. Ik ben namelijk echt dol op brood en vind dat ook erg lastig om het te weerstaan. Daarnaast mislukken steeds mijn baksels en crackers. Helaas is het beter om meer dan 6 kg af te vallen, vandaar dat ik me nu toch aanmeld voor het Forum.
Omdat ik al eaantal keren een poging heb gedaan, heb ik nu alvast de volgende vragen:
1. is de amandelmeel van de Tuinen laag genoeg in koolhydraten?
2. "mogen"de limonade siropen van "bolero"
3. iemand de ultime tip voor de crackers in de oven te maken? alles blijft aan mijn bakmat / papier zitten als ik het uitwrijf / rol en ik de bovenste mat / papier eraf haal.
4. in het laatste boek van Yvonne wordt gesproken over een siliconen mok voor de mims...iemand een idee welke dit zijn en waar de koop?
5. als ik in mijn mim 3 frambozen doe en ik blijf onder de 5 gr khd, is dit ok voor en kha ontbijt?
6. tussendoortjes moeten onder de 2.5 khd blijven (daar ging het steeds mis in het verleden) iemand tips / recepten voor bijv een reep die je zelf kunt maken
7. iemand tips voor écht lekkere baksels? vind namelijk alles een beetje op elkaar lijken / zelfde smaken.
8. Daarnaast heb ik graag een soort kant en klare crackers in huis. Op de webshop die ik GG crackers en ik kom in de winkel de atkins tegen. In mijn ogen is het aantal khd het zelfde, iets van 3.2 per cracker. Maar nu lees ik dat je 2 GG crackers mag, maar dan zit ik toch op 6.5 khd en dan heb ik nog geen beleg.
9. Iemand ervaring met de GG en de atkins crackers? zijn deze vergelijkbaar?

Goed, en heel epistel, maar hoop dat jullie me op weg kunnen helpen.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 19-09-2017 10:08

Hoi Kika,

Wanneer je antwoorden wilt op je vragen is het handiger om een dagboekje aan te maken. Deze worden meer en vaker gelezen dan deze voorstelverhalen.

Ik zal je vragen beantwoorden:

1. Als het meel van pure amandelen is, is het gokgroen. Amandelen zijn amandelen, er zijn geen merken in. De verschillen in hoeveelheden per etiket liggen aan de bedrijven, niet aan de amandelen :D
2. Bij de Bolero die ik op internet kon vinden zag ik zowel Aspartaam als Maltodextrine als zoetmiddelen. Deze staan bij GOK beide op de rode lijst. Vermijden dus!
3. Nee helaas... Een ander recept kiezen?
4. Ik weet dat ze er zijn, maar weet zo ook niet wie ze verkoopt. Even googelen dus :D
5. Fruit hoort bij GOK in je uurtje, want het is oranje. Dat is de regel. Als jij prima afvalt met 3 frambozen in je mim, dan kun jij zelf besluiten om die regel aan je laars te lappen :D Mocht je moeilijk afvallen dan zou ik het je afraden...
6. Kijk eens op mijn blog www.dekeukenvanmartine.nl Ook voor tussendoortjes hoef je geen koolhydraten te tellen. Een halve groene maaltijd is oké. Eet niet als je geen trek hebt!
7. Hiervoor moet je echt in de dagboeken gaan lezen!
8. Dit komt door de onoplosbare vezels in deze crackers. Ze worden dus niet opgenomen in je lichaam en tellen daarom ook niet.
9. Ik gebruik ze allebei maar ik vind de GG lekkerder, brosser.

Hopelijk kun je zo vooruit. Succes (y)

Plaats reactie