SabineCecile (49) Mijn profiel

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SabineCecile1967
Berichten: 1
Lid geworden op: 05-07-2017 22:20

SabineCecile (49) Mijn profiel

Bericht door SabineCecile1967 » 06-09-2017 22:09

Mijn naam is SabineCecile en ik ben 49 jaar sinds drie jaar ben ik in de overgang en merk ik langzamer hand meer gewicht heb gekregen. Na lang zoeken en de knop om te draaien, heb ik besloten om te gaan Gokken. Vooral omdat ik ook gewoon mee kan eten met het gezin.

Op mijn werk heb ik onlangs meegedaan met een soort APK en daarin kwam na voren dat ik overgewicht heb. In overleg met een dietiste zou ik 1485 calorien per dag mogen eten en dan zou ik vet kunnen verbranden zijn. Ik gok al twee weken maar ben nog niet afgevallen, wellicht dat ik te weinig eet maar dat zou ze voor mij bekijken. Ik ga ook hier mij eetdagboek bijhouden zodat ik ook info via het forum krijg. Mijn streven is om 12 kg af te vallen.[/img]

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 19-09-2017 09:56

Hoi, welkom op het forum!

Bij GOK tellen we geen calorieën! Heb je een GOK-diëtiste of een die bekend is met koolhydraatbeperkte voeding?

Ik raad je aan om een dagboek te maken en daarin je menuutjes te noteren. Wij kunnen dan ook met je meelezen en wellicht ontdekken waarom je niet afvalt...
Zeker in het begin is het best even wennen aan alle nieuwe regels :D

Succes (y)

Plaats reactie