Yvca () Hallo Allemaal

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yvca
Berichten: 25
Lid geworden op: 04-09-2017 10:50

Yvca () Hallo Allemaal

Bericht door Yvca » 04-09-2017 17:31

Voor het eerst hier op het forum en voor het eerst bezig met GOK. Mijn naam is Yvonne en had vroeger eigenlijk nooit problemen met mijn lijn zodat ik de 40 passeerde en ik stopte met roken.Tja ieder pondje ging door het mondje en kwam 18 kilo aan en die kilo's raakte ik maar niet kwijt. Na verloop van tijd toch maar weer gaan roken en raakte toen 10 kilo kwijt.
Zo is het paar jaar. gegaan stoppen met roken, aankomen en weer beginnen. Tot vorig jaar juni toen was ik het echt zat, en had eigenlijk na mijn vakantie weer een stop poging willen wagen maar heb dat vervroegd naar juli. En goddank ik kwam maar 5 kilo aan dit keer en ben voorgoed gestopt.
Dus toen moest ik werken aan die kilo's maar die gingen er niet af.

In December kreeg ik bij de gynaecoloog ineens te horen dat ik baarmoederhalskanker had en al in pap5 zat. Volgende dag naar het ziekenhuis en allerlei onderzoeken en 5 dagen later de eerst biopt. Maand later de gehele baarmoeder eruit. En toen moest ik herstellen maar mocht 2 maanden bijna niks doen en dat heb ik geweten want kwam weer kilo's aan. Ben nu nog bezig met mijn herstel en zit ook niet lekker in mijn vel. Slap, futteloos niet vooruit te branden en erg moe, moe, moe.
Ben vorige week het internet op gegaan en heb veel gelezen, echt veel gelezen en donderdag kwam ik ineens op GOK terecht en dat vond ik interessant. Boeken besteld, gelijk maar 3 stuks. Zaterdag nodige boodschappen gedaan, en vandaag ook trouwen en morgen gaan we beginnen.

Zo een heel verhaal maar jullie weten nu wie ik ben. Alleen nog een vraagje, ik ben gek op pompoen, avocado en zoete aardappel maar die vind ik nergens terug op de groen of oranje lijst. Mag ik deze nu wel of niet?

Groetjes Yvonne

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 19-09-2017 09:54

Hoi Yvca,

Je hebt al een dagboekje, dus je vragen zijn wellicht al beantwoord :D

Voor de zekerheid:
pompoen = oranje
avocado = een halve in een groene maaltijd, als je meer neemt is het oranje
zoete aardappel = oranje

Succes (y)

Plaats reactie