Anna () jojo-effect

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anna30452
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-07-2017 13:19

Anna () jojo-effect

Bericht door Anna30452 » 12-07-2017 15:39

goedendag
ik ben nieuw op dit forum en bij GOK maar lijn al jaren het bekende jojo effect. in maart begonnen maar het lukt niet zo om af te vallen en Gok is zo anders dat ik het wil proberen. Ik vind het nog wel wat ingewikkeld.
Zo weet ik niet of ik wel koffie met melk kan drinken buiten het koolhydraten uur.
wel tot zover.
Ik ben Anna en 65 jaar. Heb in het verleden Sonja gedaan, dat is hongeren. Ook het zandloper dieet is het niet. Mijn hoop is gevestigd op GOK, ben maandag begonnen.

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Bericht door Yvonne Lemmers » 31-07-2017 11:48

Dag Anna,

Welkom op het forum.

Koffie liever met wat room dan melk.
We hebben een speciale 'Stel je vragen' rubriek hier op het forum.
Dat is de plaats om je vragen te stellen.
Er zijn overigens al heel veel vragen gesteld en beantwoord.
Die kun je hier lezen.

Veel lees- en schrijfplezier hier en in de facebookgroep.
Succes met grip op koolhydraten!

Groet

Chantalmat
Berichten: 4453
Lid geworden op: 21-06-2015 16:12

Bericht door Chantalmat » 11-08-2017 22:11

Hoi Anna

Welkom op het forum.
Ook ik ben bekend met dieten en jojoen, maar....gok is inderdaad heel anders.
Ik ben in 1 jaar 33kg afgevallen. Dat is bizar veel, kan het nog bijna niet geloven, maar het werkt echt.
Het is bij mij super snel gegaan, ik voel me veel beter, minder gezondheidsklachten en het beste van alles...ik heb geen honger meer.
Vroeger graasde ik een hele dag...vooral vanaf een uur of 16. Dat is helemaal weg. Ik eet nu 3 maaltijden en meestal 1x een tussendoortje.
Ik ben al ruim 2 jaar bezig en het is heerlijk en prima vol te houden. Geen gejojo meer!
Ik wens jou ook zo'n mooi resultaat toe.

Mijn advies is...lees het boek goed door en ga lekker aan de slag.
Het kan je heel veel helpen om een dagboekje bij te houden waar je dagelijks je menuutjes in vult. Als je zelf ook bij andere gokkers leest en een berichtje achter laat, komen ze ook bij jou mee kijken en wordt je oo weg geholpen.

Ik wens je heel veel succes! (y)

Plaats reactie