Marjean (59) Heel benieuwd naar recepten en ervaringen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marjean
Berichten: 1
Lid geworden op: 09-07-2017 14:55

Marjean (59) Heel benieuwd naar recepten en ervaringen

Bericht door Marjean » 10-07-2017 15:52

Ooit ben ik een paar kilo kwijt geraakt via het Sonja Bakker dieet.Die zitten er al lang weer aan. Van anderen hoorde ik enthousiaste verhalen over Grip op Koolhydraten.Ik heb het laatste boek besteld en er inmiddels al heel wat recepten uit gebruikt. Ik ben 59 jaar, niet te zwaar maar het vet dat ik heb zit wel vooral op mijn buik en het zit me in de weg. Echt zo'n rol met bukken. Ik wil niet steeds grotere kleding moeten kopen. Verder voel ik me vaak heel moe na suiker gegeten te hebben en als ik snoep, dan wil ik meer. Dus om me fitter te voelen en om een paar kilo kwijt te raken ga ik proberen grip krijgen op koolhydraten.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 10-07-2017 16:46

Hoi Marjean,

Een goede beslissing om voor GOK te kiezen! Zelfs wanneer je niet veel hoeft af te vallen zul je merken dat met deze manier van eten je lichaam anders van vorm zal worden.

De recepten zijn volop op dit forum te vinden, evenals ervaringen. Meelezen in dagboeken van mede-gokkers levert ook veel inspiratie op. Een eigen dagboek kan ook een goede motivatie zijn.

Succes (y)

Chantalmat
Berichten: 4453
Lid geworden op: 21-06-2015 16:12

Bericht door Chantalmat » 11-08-2017 22:16

Hallo Marjean

Goed dat je nu hebt gekozen voor gok. Ook ik heb wel eens kort Sonja Bakker gevolgd. Ik had 1 boek en toen ik merkte dat ik alleen maar honger had en daardoor snaaibuien kreeg heb ik het boek bij het oud papier gegooid. Nee ik wil dat een ander ook niet aan doen, dus weg ermee :lol:

Ik ben blij dat ik gok heb ontdekt.
Nu 2 jaar bezig, veel afgevallen, veel gezondheids winst, eetrust, grip op koolhydraten en geen honger en gesnaai meer. Ik voel mezelf zoveel fitter.
Dat moet jou ook lukken.

Heel veel succes met gokken.
Je bent welkom in mijn dagboekje (y)

Plaats reactie