marly-margo (30) even voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
marly-margo
Berichten: 1
Lid geworden op: 16-04-2017 15:35

marly-margo (30) even voorstellen

Bericht door marly-margo » 16-04-2017 17:18

Even voorstellen.
Ik ben Margo, 30 jaar, moeder van 2 kinderen 4 en 10 maanden. Ik kamp al zn beetje mijn hee leven met obesitas icm eetbuien en suikerverslaving. Naast dat de eetbuien vooral geestelijk zwaar zijn is het fysieke gedeelte nooit zo belicht. Ik hoop met een koolhydraten arm dieet te ervaren dat ik mijzelf gezonder voel, minder afhankelijk ben van die nare suikers en een nieuwe levensstijl te ontdekken. Ik ben erg nieuwsgierig naar wat hier op het forum allemaal te doen is.

Gebruikersavatar
Ingrid V
Berichten: 199
Lid geworden op: 10-10-2014 11:19

Bericht door Ingrid V » 17-04-2017 14:55

Hoi Margo, allereerst welkom bij GOK, gok is niet koolhydraatarm maar koolhydraatbeperkt, dat is echt wel een groot verschil. Ikzelf kamp ook met enorme eetbuien , ben nu nog ruim 10 kg te zwaar en dat wil ik er weer af hebben. Ik heb gok een poosje geleden al ontdekt, maar het laatste jaar mezelf weer aan mijn suikerverslaving over gegeven. Met als gevolg dat ik me nu niet prettig voel, geen energie heb etc. Toen ik wel GOK deed viel ik af maar de grootste winst was wel de eetrust. Geen snaaistemmetje meer, nog wel eens een eetbui maar die waren te verwaarlozen, normaal heb ik er wekelijks wel twee toen misschien 1x in de paar weken. Ik hoop dat je je ook goed gaat voelen met gok. Ik herstart morgen ook.
Als ik je een advies mag geven, vul dagelijks hier je dagmenu in of als je een weekmenu maakt je weekmenu. Je krijgt dan feedback van welke dingen je kunt aanvullen , welke dingen goed gaan of juist niet.
Ik wens je veel succes
Groetjes Ingrid
als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 29-04-2017 19:02

Welkom op het forum Margot!

In dagboeken 28 kun je een dagboekje aanmaken waarin je dagelijks je menuutjes bijhoudt. Wij lezen dan mee, helpen je en juichen mee als de kilo's verdwijnen. Ook het meelezen en reageren in dagboeken van andere gokkers is erg leerzaam én gezellig!

Succes (y)

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 29-04-2017 19:11

Inmiddels heb ik je dagboek gevonden en op de goede plek gezet (y)

Plaats reactie