Astrid (54) Hallo allemaal, ik ben nieuw hier...

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
iAstrid
Berichten: 13
Lid geworden op: 03-03-2017 22:13

Astrid (54) Hallo allemaal, ik ben nieuw hier...

Bericht door iAstrid » 07-03-2017 13:53

Hallo, sinds vandaag lid van dit forum. na 2 maanden low carb lijnen sinds begin dit jaar en in een verleden vetarm dieet en Sonja bakker dieet, me nuaangesloten bij de GOK club.
Ik ben Astrid, 54 jaar en weeg 95,2 kilo. Mijn lengte is 1.74. Begin januari sloeg de weegschaal naar 100,8 en de eerste weken begonnen met een streng koolhydraatarm dieet vlogen de kilo's eraf maar de laatste 3 weken helemaal niets...Het koolhydraat-arm eten vond ik erg lekker en ik moet zeggen dat mijn bloeddruk er heel mooi door zakte...hetgeen met 25 jaar flinke medicatie niet zo mooi gelukt is. Nu heb ik me verdiept in de boeken van Yvonne Lemmers en met frisse hervatte moed begonnen aan dit nieuwe avontuur. Hoe mijn weegschaaltje via IPad op mijn dagboek moet krijgen moet ik nog uitvinden.ik wil richting de 85/82kilo dus nog een berg te gaan. Eerlijk gezegd heb ik nog steeds honger tussen de maaltijden door en ben ik nog zoekende hoe eea in t vat te gieten. Daarom zo blij met t forum.
Gisteren heb ik bij ontbijt 100 ml Griekse yoghurt met walnoten en wat honing.
L 2 gebakken eieren met champignons
D2 zilvervliesrijst, sla en kalkoenfilet
Vandaag
L rucola met paar olijven, 1 kerstomaatje en half blik tonijn met dressing van mayonaise en olijfolie met kruiden.
D zoete aardappel uit oven, boontjes met paprika, knoflook, ui en rauwe ham en kipfilet.
T puntje kaas
Ik drink wel koffie met schepje kokossuiker ( geen zoetjes meer) en veel water en thee. Ben ook begonnen met de colonclean.
O
Misschien kijk ik er overheen maar is aubergine nu groen of oranje.
Als ik een kh arm brood bak, kan ik dat beste doen van havermeel, Kokosmeel of amandelmeel en hoe bereken ik de KH per snee.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 27-03-2017 09:10

Hoi Astrid,

Je hebt hier nog geen reacties gehad zie ik, dus hierbij:
HARTELIJK WELKOM OP HET FORUM (y)

Maar je hebt al een dagboekje, dus je bent al goed op weg. Top.

Heb je inmiddels begrepen dat aubergine groen is? :haha:

Plaats reactie