Yvon (44) even voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Yvonw
Berichten: 2
Lid geworden op: 02-02-2017 20:05

Yvon (44) even voorstellen

Bericht door Yvonw » 06-03-2017 20:13

Hallo,
Mijn naam is Yvon, ik ben 44 jaar, getrouwd en 2 kinderen. een dochter van 23 en een zoon van 20. Eigenlijk ben ik nog nooit op dieet geweest maar eind vorig jaar ging toch echt de knop om en heb hulp gevraagd bij mijn huisarts. Doorverwezen naar een diëtiste en daar kwam ik in aanraking met Gok.
Nu dacht ik altijd dat een dieet afzien was, geen lekkere dingen meer eten en drinken. Maar tot mijn grote verbazing eet ik alleen nog maar lekkere dingen en heb nog geen hongergevoel gehad.
Ik ben begonnen op 23 januari en had vandaag mijn eerste meetmoment. 5 kilo eraf en de buikomvang verminderd met 8 centimeter ( daarom zakt mijn broek dus af ) Kortom ik blijf dit nog wel even volhouden. De recepten uit de boeken, op Facebook en het forum heb ik nog lang niet allemaal uitgeprobeerd.
Ik ga deze week ook beginnen met een dagboekje want dat was er nog niet van gekomen.

Gebruikersavatar
Yvonne Lemmers
Site Admin
Berichten: 1725
Lid geworden op: 10-12-2007 19:43

Succes verder!

Bericht door Yvonne Lemmers » 06-03-2017 23:54

Wauw mooi voorstelbericht Yvon!
Fijn dat je gelijk op grip op koolhydraten gewezen bent door je diëtist.
En lekker voor je dat je al zo'n mooi resultaat hebt en dat je lekker eet.
Geen straf dus om anders te eten!

Gewoon zo doorgaan dus!

Wens je veel lees- en schrijfplezier hier op het forum.
Vooral in de dagboeken is veel inspiratie, motivatie en feedback te vinden.

Succes verder van grip op koolhydraten, geniet van de lichamelijke en geestelijke voordelen en eet smakelijk.

Plaats reactie