Frelly () Voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frelly
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-02-2017 19:23

Frelly () Voorstellen

Bericht door Frelly » 25-02-2017 11:19

Ook wij, mijn man en ik, willen beginnen met gok. We eten al kha, en zijn al goed afgevallen, maar de methoden zoals in de boeken beschreven met 1 koolhydraaduurtje bevalt ons wel als nieuwe lifestijl.
Dus alle boeken van yvonne gekocht en bestudeerd.
Toch nog wel een vraag.
Ons normale ontbijt is 150 gram magere kwart met eigengemaakte mushlie,
Onze muslie bestaat uit 400 gram havermoutvlokken, lijnzaad, pompoenpitten, zonnebloempitten, soms ook sesamzaad, en veel noten, plm 250 gram noten, zoals walnoten, amandelen, pecan, hazelnoten, 2 lepels hennepzaadolie en 2 lepels honing. Dit alles wordt in de oven gebakken en is genoeg voor plm 3 weken voor ons 2. Dus snel gerekent zijn het ruim 40 porties. Dit is onze start en vinden we echt lekker. Nou kan ik niet zo goed uivinden of we hierdoor al ons koolhydraaduurtje hebben gehad. En ik vroeg me ook of of ons recept voldoet.
[/b]

Gebruikersavatar
pruimpje49
Berichten: 74
Lid geworden op: 19-10-2012 10:38

Re: Ontbijt met kwark en eigen muslie

Bericht door pruimpje49 » 03-03-2017 15:15

Hallo ik geloof niet dat iemand antwoord heeft gegeven op jou vraag?... ik kom jou vraag met toeval tegen omdat ik zelf op het woord muslie zit te zoeken er staat namelijk hier op het forum een prachtig recept van Yeppe
ik zal zo de link hierbij zetten
om te antwoorden op jou eigen recept .. de havermout en honing is niet voor een groen ontbijt geschikt .. je mag wel altijd havermout en honing in je uurtje !
voor de rest zie ik goede noten en zaden er in hoor (y) (y)
ik ga nu even naar de muslie van jeppe zoeken en geef jou ook de linkhttp//opgewicht.forum2go.nl/groen-notenmuesli-veg-t7248.html?highlight=noten%20mueslie

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 05-03-2017 16:25

Hoi Frelly,

De muesli is inderdaad niet geschikt voor een groene maaltijd, omdat het oranje producten bevat. Ook is 150 gram kwark te veel voor een groene maaltijd. Kies liever voor volle kwark, zodat de vetten daarin je ook zullen verzadigen. Dus 100 gram volle kwart of 100 gram Griekse yoghurt.

Succes (y)

Plaats reactie