Marleen () wil me even voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marleen1976
Berichten: 8
Lid geworden op: 10-02-2017 22:19

Marleen () wil me even voorstellen

Bericht door Marleen1976 » 12-02-2017 07:11

Hoi allemaal,

ik ben hier nieuw op het forum en me met alles aan het inlezen. Heb ook het boek opgewicht.
Was al bezig met het minderen van koolhydraten in mn voeding maar merk dat ik af en toe mn aardappel mis in bijvoorbeeld een stamppot.
Hiervoor jarenlang weight watchers gedaan maar denk dat dit niet bij me past. heel erg ons erbij en ons eraf met uiteindelijk geen resultaat.

Ik ben 1.63 lang en weeg momenteel 96,5 kg weet nog nt naar welk gewicht ik toe wil. Ik moet me er goed bij voelen :) ik wil naar kledingmaat 40/42 en het gewicht maakt me dan niet zo uit. Op m´n zwaarst was ik vorig jaar 102,2 op 3 januari begonnen met 99,2 nu 96,5. mn eerste doel is 85 kg.

Ik ben in januari ook begonnen met sporten 2x per week fitness/cardio maar helaas door antibiotica en prednison voor een behoorlijke luchtweg infectie (bijna longontsteking) en holteontstekingen nu 3 weken niets kunnen doen :(
ik hoop deze dinsdag weer langzaam te kunnen starten.

Zijn er nog meer dames en heren die net met gokken zijn begonnen? misschien dat we elkaar kunnen helpen? weet niet of dat kan/mag een topic aanmaken voor startende gokkers waarin we kunnen schrijven waar we tegenaan lopen? of kan dit via een facebook pagina?

tips en trics en adviezen zijn welkom alvast bedankt

Gebruikersavatar
fleurop63
Berichten: 7
Lid geworden op: 03-02-2017 19:02

Bericht door fleurop63 » 12-02-2017 22:52

Hallo Marleen ,
Ik ben zelf ook ruim een wk geleden gestart. Ging niet meteen jottem (hongergevoel) en zoekende naar balans Vandaag een fijne dag zonder tussendoortjes
Jij iig heel veel sterkte met je herstel van luchtweginfectie
Ik hoop dat we elkaar goed kunnen blijven motiveren
Gr Fleur

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 13-02-2017 11:15

Hoi Marleen,

Welkom op het forum! Ik zie dat je ook al een dagboekje hebt aangemaakt, helemaal top. In dagboeken 27 kun je aan de titels zien wie er ook recent gestart zijn. Daarnaast zijn er ook nog véél meer dagboeken van mensen die al langer gokken. Ook deze dagboeken zijn erg leerzaam.

Veel succes (y)

Plaats reactie