Kitty () Weer een nieuwe gokker

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
kittR
Berichten: 1
Lid geworden op: 30-01-2017 16:58

Kitty () Weer een nieuwe gokker

Bericht door kittR » 31-01-2017 22:01

Hoi, ik ben Kitty en sinds vandaag officieel een gokker. Na alle dieeten te hebben gevolgd en heel lang met van alles te beginnen en niets kunnen volhouden heb ik eind vorig jaar voor het eerst over gok gelezen en was erg gefascineerd hierdoor maar gelijktijdig ook onzeker. Ik wil tenslotte niet weer tegen een teleurstelling aanlopen.
Na advies van mijn huisarts ben ik eerst een paar weken met een voedingsdeskundige.aan de slag gegaan "uiteraard" liep dit ook op een teleurstelling uit. Ik weet veel van voeding, hou er ook ontzettend van en ik ken mezelf en Mn valkuilen. Om goed van start te gaan en omdat ik toch wel veel vragen had heb ik contact gezocht met een gokdieetste en ik heb hier een heel goed gevoel van overgehouden. Samen met haar ben ik vandaag begonnen met gokken.
Vanmorgen heb ik nog gewogen en ik heb mezelf voorgenomen om maar een keer in de week op de weegschaal te gaan staan. Ik doe dit nu soms wel 3 keer per dag. Dit is ook een slecht gewoonte die ik moet afleren. Dus er is nog een lange weg te gaan. Maar ik denk echt dat dit voor mij een goede keuze is en de weg naar een nieuwe levenswijze.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 08-02-2017 16:45

Hoi Kitty,

Welkom op het forum! Wat goed dat je voor GOK hebt gekozen joh!
Zelf ben ik al 3,5 jaar gok-verslaafd :D
Hopelijk kan de diëtiste je helpen bij je menuutjes.
Je kunt ook in dagboeken 27 een dagboekje aanmaken en daar dagelijks je menuutjes in bijhouden. Wij lezen mee en helpen je.

Veel succes (y)

Plaats reactie