Eveliene (50) voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
evangils
Berichten: 366
Lid geworden op: 12-12-2016 17:24

Eveliene (50) voorstellen

Bericht door evangils » 03-01-2017 22:54

hoihoi, niet een 1e x lijner maar wel een 1e x gokker :D Eveliene, 50 jaar en het grootste gedeelte van mijn volwassen leven, geleefd met overgewicht. Sinds een jaar of 4 ben ik actief bezig om te proberen wat af te vallen. Met veel succes is dat gelukt (20 kg) met Diplan via de plaatselijke sportschool. Maar helaas is er weer 10 kg bij. Ben nu een week of 3 aan het experimeteren met GOK (geinspireerd door een zus van een vriendin die maar liefst 30 kg is afgevallen en het boekje gekregen van de Sint) en ben al een kg aangekomen :evil: . Dus nu maar eens serieus aangemeld op het forum. Ga nu maar eens uitvogelen hoe ik een dagboekje aanmaak. Ik weet wel wat ik fout doe. Ik neem te veel tussendoortjes en geniet erg van de echte boter.... wordt vervolgd.
Oja misschien wel handig ;-) ik ben 1.82 en weeg nu 118 kg
Groetjes Eveliene
Afbeelding

dagboek

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 10-01-2017 07:57

Hoi Eveliene!

Welkom op het forum (y)
Geef je lichaam tijd om te wennen aan deze nieuwe manier van eten. Zeker wanneer je een lange tijd van 'ongezond leven' achter je hebt en flink overgewicht, kan dit wel even duren. Je lichaam moet leren omschakelen om van koolhydraatverbranding naar vetverbranding over te gaan.
Heb je al een dagboekje aangemaakt?
Wanneer je hier dagelijks je menuutjes opschrijft lezen wij met je mee, helpen we de kilo's gedagzwaaien en we kunnen antwoord geven op je vragen.

Succes (y)

Plaats reactie