Margreet (49) lang leve de overgang! en even voorstellen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Margreet.O
Berichten: 1
Lid geworden op: 02-01-2017 22:15

Margreet (49) lang leve de overgang! en even voorstellen

Bericht door Margreet.O » 03-01-2017 19:07

Hallo,
De afgelopen jaren kom ik ieder jaar een kilo aan. Eigenlijk schrok ik al toen ik de 70 kilo aantikte, maar de laatste 3 jaar gaat het wel erg hard. Ik weeg nu; 76 kilo!
en als er 1 ding is wat ik niet wel is over 4 jaar 80 kilo.
Ik voel me niet meer sexy en mijn kleding maat wordt steeds groter.

Wat ik wil voor 2017?
Gewicht; 70 kilo (liefst 68 kilo, maar dat durf ik bijna niet op te schrijven)
Gezondheid; fit (voel ik me wel al)
Sport/beweging; 1 a 2 x dansen en 6 x wandelen per week, waarvan 1 grote wandeling van 2 a 4 uur.

Ik word dit jaar 50 jaar en ik wil mijn lijf als tempel zijn; goede zorg ervoor met plezier!

Best spannend!!!!

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 10-01-2017 08:01

Hoi Margreet,

Goed dat je kiest voor GOK!
Gelukkig hoef je 'maar' 10 kilo af te vallen. Jij vindt dat veel, maar velen vielen al vééél meer kilo's af met GOK. Het kan echt!

Ik raad je aan om een dagboekje aan te maken, dat kan hier:
DAGBOEKEN 27 - VANAF 1 JUNI 2016 TOT HEDEN >>> NIEUWE DAGBOEKEN HIER AANMAKEN <<<
Het deel waar je nu zit is het deel van het forum waar mensen zich kunnen voorstellen. Het dagboeken-deel is helemaal privé en kan alleen door leden worden gelezen.
In je dagboek kun je al je vragen stellen, je menuutjes bijhouden, gezellig kletsen over wat je bezighoudt. Wij lezen mee, juichen mee en kletsen mee! Ook het lezen van andermans dagboeken is erg leerzaam!

Heel veel succes!

Plaats reactie