Carin () nieuwkomer met vragen

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Carin1958
Berichten: 16
Lid geworden op: 18-10-2016 14:49

Carin () nieuwkomer met vragen

Bericht door Carin1958 » 19-10-2016 23:14

Hallo allemaal, ik ben ook een nieuwkomer en zit toch vol vragen. Ik heb in het verladen wel eens gelijnd bij de Weight Watchers dus deze methode is voor mij nieuw en raak er soms van in de war.
Ik ben nu 1 1/2 week bezig en er gebeurd nog niet echt veel. Wel heb ik regelmatig erge last van maagzuur , ik ben niet gewend zo vet te eten en slik ook al jaren maagzuurremmers. Hebben jullie daar ook ervaring mee of last van? Ik vraag me ook af of ik wel goed eet, als ik zie wat sommige voor een ontbijt nemen daar kan ik echt niet de hele ochtend op door. Moet ook ng even ontdekken hoe ik een dagboek maak zodat ik daar kan bijhouden wat ik eet en jullie mij kunnen adviseren of ik het juist doe! Tips zijn altijd welkom :D groetjes Carin
Gewicht verliezen en cholesterol naar beneden is mijn doel.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 10-11-2016 18:42

Hier nog geen reacties maar je dagboekje is al actief. (y)

Gebruikersavatar
yolan
Berichten: 561
Lid geworden op: 28-07-2014 08:38

Welkom Carin

Bericht door yolan » 14-11-2016 10:34

Welkom Carin,

In het begin is het echt wennen. Ook voor je lichaam.

Als ontbijt neem ik allerlei producten van de groene lijst. En in het begin natuurlijk gewoon "groene" tussendoortjes.

Als lunch ook alleen producten van de groene lijst.

En als avondeten mn uurtje: gewoonlijk een aardappeltje, groente van de groene lijst, vlees en fruit.

Op deze manier went het erg snel en zit je zo in het Gok-ritme.

Succes!!

Plaats reactie