Nadine () Hallo iedereen, ben een nieuwkomertje

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nadine G
Berichten: 1
Lid geworden op: 31-08-2016 15:23

Nadine () Hallo iedereen, ben een nieuwkomertje

Bericht door Nadine G » 31-08-2016 19:07

Dag iedereen, ik ben geen forumkenner, dus hopelijk doe ik het een beetje goed. Ik had de kookboeken van Yvonne al een tijd in huis, maar deed er niks mee. Onlangs kreeg ik tijdens mijn verlofperiode een soort van opruimwoede, met name in de kookboekenkast. Kwam ik Yvonne weer tegen, ging er een keertje rustig bij zitten en ontdekte dat ik het basisboek nodig had om het te snappen. Heb het meteen besteld, dat was een goed idee. Inmiddels zo,n 6 kilootjes lichter in die paar weken.

Heel lang geleden was er een zekere Montignac-hype, waar ik fan van was en meer dan 20 kg mee naar de bliksem hielp. Na 3 jaar was ik het beu, ik snakte naar een aardappel! En toen ging het snel helemaal mis. Ik heb in die tijd dan maar voor een gastric bypass gekozen, maar ik bleek een uitzondering, ik at niet meer dan een vogeltje, maar verloor amper gewicht.
De chirurg liet me pillen slikken waar ik depressief van werd, maar ik was toch blij dat ik er wat gewicht door verloor. Het hielp slechts een tijdje. Ik kreeg een zwaardere dosis medicatie toen ik weer bij de chirurg aanklopte maar gelukkig vond ik het leven toch mooier dan de afgrond die ik door zijn medicatie zag opdoemen, ondanks de vele kilo's die weer opdoken.

Yvonne heeft een fijne oplossing bedacht met haar koolydratenuurtje. Ik pas het toe en ben er erg gelukkig mee.

burnie
Berichten: 925
Lid geworden op: 24-01-2012 08:08

Bericht door burnie » 13-09-2016 08:32

Welkom Nadine!!

Zo te lezen heb je al een super begin gemaakt met 6 kilo (y)

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 14-09-2016 08:03

Welkom!!

Tip: Maak een dagboekje aan en houd daarin dagelijks je menuutjes bij. Je zult zien dat je veel en snel leert van de feeback van andere gokkers.
Ook het lezen van andermans dagboeken is leerzaam en inspirerend!

Succes (y)

Plaats reactie