Rita (60) ik ga meedoen.....

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
rita2
Berichten: 46
Lid geworden op: 10-07-2016 19:06

Rita (60) ik ga meedoen.....

Bericht door rita2 » 14-07-2016 16:29

bloemkoolpizza in de buik, man achter de tour en de hond uitgeteld op zijn plekje...en ik me maar eens voorstellen.
ik ben Rita en bijna 60 jaar. ik ben altijd druk bezig in mijn keuken omdat ik met voeding bezig zijn erg leuk vind. Ik lees van alles over voeding en raak de laatste jaren steeds meer overtuigd van koolhydraatarm en eiwit en vetrijk eten.6 weken geleden heb ik een zware operatie gehad aan mijn rug en die paar extra kilo's moeten er nu maar eens af. Nu heb ik er eindelijk tijd voor...de 6 kinderen zijn de deur uit en ik ben gestopt met mijn eigen bedrijfje...ik geniet van alle verhalen van jullie en ik leer er veel van...dacht dat ik alles al wist :roll: ik val erg gemakkelijk af maar kom ook heel gemakkelijk bij. Ik hou enorm van zoet en snoepen...maar als ik er drie dagen mee stop mis ik het al niet meer. dag boek gaat komen hoor....even geduld. tot later doei.

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 20-07-2016 18:22

Hoi Rita,

Hartelijk welkom op het forum! Ben je al lekker aan het gokken? Ik lees graag met je mee in je dagboekje (y)

Chantalmat
Berichten: 4453
Lid geworden op: 21-06-2015 16:12

Bericht door Chantalmat » 01-08-2016 23:24

Hoi Rina

Wil het een beetje lukken?

Groetjes Chantal

rita2
Berichten: 46
Lid geworden op: 10-07-2016 19:06

Bericht door rita2 » 02-08-2016 23:15

Hoi Chantal
Wat aardig van je om te informeren naar me. Ik las net jou succes verhaal op Facebook. Prachtig hoor. Een voorbeeld voor vele denk ik.
Met mij lukt het wel hoor.....ik ben een langzame strarter...steeds dingen lezen en uitproberen. Moet nu eerst eens een foto bij mijn naam zien te zetten. Maar hoe?
Maar er is zoveel te lezen en te leren...kost veel tijd. Dus langzaam aan. Ik weeg me zelden maar meet wel cm ters en merk dat ik in drie weken dat ik nu ruim bezig ben al 8 cm kwijt ben in de taille.
Ik denk dat het handig is om voor de hele week te plannen wat ik ga eten maar ik ben niet zo gestructureerd ..... Dus ik bekijk het nu nog maar per dag. En soms zelfs per moment. Dit forum is fijn maar Facebook leest toch net wat makkelijker weg. Ik ben onder de indruk wat ik allemaal voorbijzie komen aan gerechten en persoonlijke verhalen.
Ik hoop dat ik deze manier van eten als lifestyle kan gaan vol houden...bevalt goed tnt. Ik sport veel en fiets veel. Mijn partner doet ook mee dus dat is handig. We zijn allebei niet megazwaar....maar de buikjes mogen wel wat minder. Lieve groeten Chantal ...van Rita. Dagboek ben ik nog niet aan toe hoor....

Chantalmat
Berichten: 4453
Lid geworden op: 21-06-2015 16:12

Bericht door Chantalmat » 03-08-2016 01:50

Ik zie dat ik Rina heb geschreven in plaats van Rita......gevalletje vervelende autocorrectie :lol:

Wat fijn dat het goed gaat met gokken. 8 cm is al heel wat. Wat een heerlijk gevoel he (y)
Voel je jezelf ook fitter met gok?
ik gok ook samen met mijn vriend, dat is wel fijn.
Er is inderdaad veel te lezen en te leren. Ik leer nog steeds dagelijks bij :D
Een planning maken is inderdaad even wennen, vroeger keek ik ook in de winkel wat ik ging eten. Nu plan ik telkens een aantal dagen vooruit. Went vanzelf (y) Voor mij is het inmiddels echt een lifestyle geworden. Op vakantie gok ik iets losser, maar eenmaal thuis schakel ik zonder probleem meteen weer om.

Als je het leuk vindt kom je maar eens in mijn dagboekje kijken
(y)

Ik wens je veel succes!

Groetjes Chantal

rita2
Berichten: 46
Lid geworden op: 10-07-2016 19:06

Bericht door rita2 » 09-08-2016 22:50

Hoi Chantal ,
Ik zal eens wat dagboeken gaan bekijken...maar het zijn er nogal veel...ha ha ha ....we gaan het zien.
Je hoort me wel als ik een en ander heb gelezen.
Groetjes Rita

Chantalmat
Berichten: 4453
Lid geworden op: 21-06-2015 16:12

Bericht door Chantalmat » 09-08-2016 23:07

Gewoon af en toe een dagboekje eruit pikken (y)
Aan die van mij heb je een hele kluif :lol:

Plaats reactie