Fabiola (29) Ervaringen met anti-deperessiva?

Voorstelverhalen van mensen die nog nooit een dieet gevolgd hebben. En die dus nu overgaan op Grip op Koolhydraten als koolhydraatbeperkte energieke eetmethode.

Moderator: Y. Lemmers

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fabiola
Berichten: 1
Lid geworden op: 26-06-2016 10:16

Fabiola (29) Ervaringen met anti-deperessiva?

Bericht door Fabiola » 29-06-2016 10:09

Hallo allemaal,

Ik wil me even voorstellen. Ik ben Fabiola, 29 jaar en alleenstaande moeder van 2 kids.
2 jaar geleden ben ik met GOK 15 kilo afgevallen en het beviel me erg goed. Helaas door allerlei omstandigheden weer langzaam aangekomen en weer 8 kilo bij :cry:
Uiteindelijk ben ik een paar maanden geleden begonnen met koolhydraatarm, dus dat betekend kortgezegd dat je maar 20-30 khd per dag mag en geen koolhydratenuurtje meer. Het forum was ook superstreng. Dit was lastig vol te houden en ik merkte dat eten langzaam een obsessie begon te worden.... Ik werd letterlijk 'bang' om koolhydraten te eten. En alsnog viel ik er niet veel mee af. Nu sinds 2 weken weer begonnen met GOK. In het begin was ik wat huiverig om weer een koolhydratenuurtje in te lassen. Langzaam begin ik er weer aan te wennen en het is ook fijn om s'avonds weer met de kinderen mee te kunnen eten :)
Helaas ben ik door omstandigheden sinds deze week weer begonnen met venlaflaxine 37.5 mg (anti-depresiva). Mijn grote angst is dat ik hiervan juist nog meer ga bijkomen. Tuurlijk wil ik weer goed in mijn vel zitten, maar bijkomen zou betekenen dat ik me daar ook weer rot over ga voelen.
Ik ben dan ook erg benieuwd of hier misschien leden zijn die hier ervaring mee hebben.
Ik blijf gewoon doorgaan met GOK, en hoop dat ik dit keer weer zoveel succes heb als de eerste poging. Verder hoop ik dat ik mijn gewicht een beetje "los" kan laten en er niet meer elke dag mee bezig ben.
Heel veel succes voor iedereen en wat een knappe prestaties allemaal!

groetjes Fabiola

Gebruikersavatar
Martine1971
Berichten: 7928
Lid geworden op: 19-09-2013 15:45

Bericht door Martine1971 » 07-07-2016 16:05

Hoi Fabiola,

Er zijn meer gokkers op het forum die antidepressiva gebruiken of hebben gebruikt.
Lees dit bijvoorbeeld eens:
http://opgewicht.forum2go.nl/houd-ik-vr ... 12768.html

Maak een dagboekje aan en houd daarin je menuutjes bij. Zo kunnen we met je meekijken wat er kan veranderen aan je menu. Het is dan ook beter te achterhalen of mogelijke gewichtsveranderingen aan de medicijnen ligt of aan je voeding.

Heel veel succes (y)

Plaats reactie